Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 17 iul 2008 - Anul XIII, nr. 166 (3847)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9758 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6712 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Cumpărătorii de hi-tech, lipsiţi de modestie

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Persoanele care cumpără aparatură de ultimă generaţie au aptitudini de lider, însă nu sunt sensibile la problemele umanităţii.

Cei dependenţi de achiziţionarea celor mai noi invenţii tehnologice pot fi caracterizaţi ca aroganţi şi cu o înclinaţie deosebită de a deveni lideri, dar au şi trăsăturile unui dictator.

Acesta este rezultatul unui studiu realizat de societatea Mindset Media, în colaborare cu Nielsen, pe un eşantion reprezentativ de 25.000 de americani.

Experţii în marketing îi numesc „early adopter“, adică primii care cumpără produsele cu cele mai noi tehnologii.

Aceştia sunt de ceva timp obiect de studiu pentru reprezentanţii coloşilor producători de hi-tech, în tentativa acestora de a interpreta şi de a înţelege personalitatea acestei categorii de consumatori.

Specialiştii din cadrul Mindset Media au reuşit să individualizeze 20 de profiluri psihologice legate de variabile precum capacităţile intelectuale, creativitatea şi autostima.

În urma sondajului efectuat, s-a observat că există o puternică legătură între obişnuinţa de a cumpăra produse de ultimă generaţie şi autostimă.

 

Aptitudini înnăscute de lider

De asemenea, s-a constatat că majoritatea cumpărătorilor de obiecte hi-tech de ultimă oră au şi aptitudini înnăscute de lider. Dintre aceştia, 68 la sută au declarat că au cumpărat trei sau mai multe computere în ultimii doi ani. 62 la sută dintre cei cu un punctaj crescut la capitolul autostimă au precizat că îşi cumpără mereu ultimul model de telefon celular lansat pe piaţă.

S-a mai observat că majoritatea cumpărătorilor de înaltă tehnologie sunt persoane lipsite de modestie şi adeseori arogante, de cele mai multe ori insensibile la problemele celor din jur.

„Oamenii avizi de tehnologie au obţinut note peste medie la testele de personalitate, dar scoruri foarte mici la capitolul modestie. Consumatorii de electronice şi echipamente IT nu au avut rezultate similare cu oamenii obişnuiţi, care nu sunt pasionaţi de tehnologie”, susţin cercetătorii Mindset Media.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Cumpărătorii de hi-tech, lipsiţi de modestie.
 Vizualizări articol: 969 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cumpărătorii de hi-tech, lipsiţi de modestie0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Fapt divers

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei