Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 18 iul 2008 - Anul XIII, nr. 167 (3848)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9762 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6699 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Clienţii BCR, servicii bancare pe internet şi prin telefon

Banca Comercială Română (BCR) a lansat un serviciu destinat persoanelor fizice, care permite efectuarea de operaţiuni prin internet şi prin telefon, a informat, joi, instituţia de credit.

Prin aplicaţia internet, clienţii BCR pot accesa conturile deschise la bancă şi pot efectua operaţiuni bancare, se arată într-un comunicat al instituţiei de credit.

În acelaşi timp, clienţii pot accesa conturile şi pot efectua operaţiuni împreună cu un consilier al băncii, prin serviciul telefonic.

Pentru serviciile de informare-consultare, banca nu percepe comision.

Astfel, clienţii pot obţine informaţii personalizate referitoare la conturile curente şi la instrumentele de economisire deschise la BCR, precum şi informaţii referitoare la creditele contractate de la bancă.

De asemenea, clienţii pot efectua transferuri în lei şi în valută către conturi deschise la BCR şi transferuri în lei către conturi deschise la alte instituţii financiar-bancare.

Pentru aceste operaţiuni, comisioanele percepute de bancă sunt cu 50% mai reduse decât cele de la ghişeu pentru operaţiunile efectuate prin telefon şi cu 75% pentru cele realizate pe internet.

Prin cele două servicii, clienţii pot efectua şi o serie de plăţi curente cu frecvenţă ridicată, precum achitarea facturilor la utilităţi, rambursarea ratelor de credit şi a sumelor minime de plată pentru cardurile de credit.

Siguranţa datelor referitoare la conturile clienţilor şi a tranzacţiilor efectuate este garantată prin cea mai performantă metodă de securitate existentă la momentul actual pe piaţă, se spune în comunicat.

Astfel, clienţii beneficiază de trei niveluri de securitate asigurate de un nume de utilizator primit de la unitatea BCR în momentul obţinerii serviciului, un dispozitiv denumit token, protejat de un cod PIN ales de client la prima utilizare şi de codurile unice generate de dispozitivul token.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Clienţii BCR, servicii bancare pe internet şi prin telefon.
 Vizualizări articol: 473 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Clienţii BCR, servicii bancare pe internet şi prin telefon0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Economic national

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei