Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 26 mar 2008 - Anul XIII, nr. 72 (3753)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9754 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6739 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Piaţa românească a ciocolatei ar putea creşte cu 10-20%

Piaţa ciocolatei ar putea creşte în acest an cu circa 10-20%, la 275-300 milioane de euro, ca urmare a creşterii consumului şi a investiţiilor, potrivit estimărilor directorului general al producătorului de profil Kraft Foods România, Peter Muller.

"Piaţa ciocolatei s-a ridicat în 2007 la circa 250 de milioane de euro, iar pentru acest an ne aşteptăm la o rată de creştere de două cifre. Firmele de cercetare prevăd o creştere mai mare de 20%, dar estimările noastre indică un avans sub acest nivel", a declarat, ieri, Muller într-o conferinţă de presă.

Tabletele de ciocolată reprezintă principalul segment al pieţei de profil, cu 80% din totalul vânzărilor, restul de 20% fiind acoperit de batoane şi praline.

Totodată, Muller a arătat că în România consumul anual de ciocolată, de aproape două kilograme per capita, este încă redus, având în vedere că în Europa de Vest acesta poate ajunge la 8-10 kilograme pe cap de locuitor.

Kraft Foods România, controlată de grupul american cu acelaşi nume, a lansat, ieri, noul ambalaj pentru tabletele de ciocolată premium. Astfel, ambalajul din plastic, care se poate resigila, a înlocuit vechiul ambalaj din folie de aluminiu şi hârtie.

Potrivit lui Muller, investiţia în noul ambalaj, realizată la mai multe fabrici de ciocolată ale grupului, a fost de câteva milioane de dolari. În prezent ciocolata ambalată în plastic este adusă din Germania, însă compania va începe în curând să producă o parte din sortimentele mărcii premium în noul ambalaj şi la fabrica de la Braşov.

Lansarea ambalajului va fi promovată de companie printr-o campanie care va include un spot TV, panotaj stradal, publicitate în presă şi la punctele de vânzare.

Marca premium de ciocolată a Kraft, prezentă pe toate cele trei segmente, deţine o cotă de aproximativ 20% din piaţa locală, după ce vânzările Kraft cu acest brand au crescut în 2007 cu aproximativ 40% faţă de anul precedent.

Potrivit lui Muller, vânzările Kraft Foods România au urcat anul trecut cu aproximativ 20% faţă de anul precedent. Cele mai mari vânzări au fost înregistrate de ciocolată, dar compania a consemnat o creştere semnificativă şi pe segmentul de cafea.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Piaţa românească a ciocolatei ar putea creşte cu 10-20%.
 Vizualizări articol: 619 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Piaţa românească a ciocolatei ar putea creşte cu 10-20%0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Economic national

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei