Google
 
miercuri, 7 aug 2019 - Anul XXIV, nr. 182 (7183)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,7415 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,2846 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Iulius Mall Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   2 imagini |   ø fişiere video

Colţul cititorului

”Şcoala care ne place: încredere şi motivaţie pentru învăţare”

În cadrul proiectului Erasmus+ KA1 nr. 2018-1-RO01-KA101-047796, în perioada 28 iulie - 1 august 2019, trei profesori de la Colegiul Naţional „Mihai Eminescu” Suceava, prof. Brădăţanu Claudiţa, prof. Iurea Cătălina şi prof. Popescu Anamaria, au participat la cursul de formare ”Creativity in teaching and training and how to use music, art, ICT, indoor & outdoor activities, games, team work, peer learning, project method and non-formal methods of teaching for a better motivation and integration of learners with different social and cultural backgrounds, including migrants, for an education for sustainable development and life skills”. Acesta a fost organizat de Quarter Mediation, Utrecht, Olanda, şi s-a desfăşurat în Assen, Olanda.

Proiectul îşi propune să contribuie la dezvoltarea instituţională a şcolii noastre prin activităţi care să facă învăţarea mai atractivă pentru toţi factorii interesaţi, răspunzând diferitelor nevoi educaţionale ale elevilor şi comunităţii. Au participat profesori din Croaţia, Estonia, Finlanda, Germania, Spania şi România.

Cele trei cadre didactice au beneficiat de ore de formare cu totul speciale, pornind de la pagini de istorie, civilizaţie şi despre sistemul de educaţie în Ţările de Jos şi mergând până la metode noi în care folosirea tehnicilor moderne, mai exact a telefoanelor mobile, calculatoarelor, videoproiectorului, pot aduce un suflu nou orelor de predare-învăţare-evaluare. Au realizat activităţi educaţionale la Drentse Archief, reprezentând exemple de bune practici de ateliere de creaţie interdisciplinare interioare şi exterioare, bazate pe TIC, artă, metoda proiectului, jocuri şi învăţare reciprocă şi metode non-formale de predare pentru o motivaţie mai bună şi integrarea elevilor cu diferite medii sociale şi culturale, inclusiv a migranţilor, pentru o educaţie pentru mediu, dezvoltare durabilă şi competenţe de viaţă. S-a pus accent pe importanţa TIC în educaţie "Învăţarea pentru viitor. Robotica de învăţare pentru abilitarea noua generaţie" şi modul de utilizare a TIC, metoda de proiect, jocuri, Peer Learning şi activităţile de interior pentru o mai bună motivare şi de integrare a elevilor cu diferite medii sociale şi culturale, inclusiv migranţi, pentru competenţele de viaţă educativă şi pentru o dezvoltare durabilă.        

Au participat la Conferinţa "Stop motion and Movie Maker" şi la workshopul ghidat ca un exemplu de bună practică pe un mod creativ de a folosi creativitatea, TIC, arta, muzica, munca în echipă şi metoda de proiect în predare. Au realizat activităţi educaţionale la Muzeul Drents: ”Treasure hunting” - (vânătoare de comori) sau modul de utilizare a activităţilor în aer liber, creativitate, arta (fotografie & arhitectura), TIC, metoda proiectului, munca în echipă şi metode non-formale într-un mod interdisciplinar, pentru o mai bună motivare şi integrare a elevilor cu diferite medii sociale şi culturale, inclusiv migranţii, pentru o educaţie pentru mediu, dezvoltare durabilă şi competenţe de viaţă. La finalul cursului, profesorii au fost evaluaţi printr-o prezentare de reportaj foto, oferind un feedback excelent. Mai presus de orice, această mobilitate a însemnat pentru profesorii suceveni crearea unor legături de prietenie cu reprezentanţi ai unor sisteme educaţionale diferite, adevărate exemple de bune practici.

 

Colegiul Naţional „Mihai Eminescu” Suceava

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului ”Şcoala care ne place: încredere şi motivaţie pentru învăţare”.
 Vizualizări articol: 964 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
”Şcoala care ne place: încredere şi motivaţie pentru învăţare”0.05

Shopping City Suceava
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Autentificaţi-vă pentru a posta comentarii!
Remember
Am uitat parola Înregistrare

Monitorul doreşte ca acest site să fie un spaţiu al discuţiilor civilizate, al comentariilor de bun simţ.
Din acest motiv, cei care postează comentarii la articole trebuie să respecte următoarele reguli:

1. Să se refere doar la articolul la care postează comentarii.
2. Să folosească un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legătura cu textul.
4. Username-ul să nu fie nume de personalităţi ale vieţii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greşeli, incoerenţă, lipsă de documentare etc.

Nerespectarea regulilor menţionate mai sus va duce la ştergerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinţă interdicţia accesului la această facilitate a site-ului.



Optik Tataru - Servicii Optica Medicala Suceava
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei