Mazda vrea să devină un jucător important și de prestigiu în clasa medie. Marca japoneză atacă rivalii germani Opel și Volkswagen cu un produs executat exemplar, rafinat, care combină tehnologia modernă, designul rafinat și fiabilitatea într-un pachet generos din care nu este exclusă componenta sustenabilă a sistemelor de propulsie. Noua generație Mazda6 integrează o linie de design extrem de reușită şi gama de tehnologii Skyactiv, care pune un accent deosebit pe eficiență.
Un element care diferenţiază noua Mazda6 de concurenţă este faptul că preţurile pentru modelele Sedan şi Combi sunt identice.
În versiunea de bază, Emotion, noua Mazda6 oferă deja un pachet consistent de dotări, fiind echipată cu jante de aliaj de 17 inci, sistem de evacuare dublu, aer condiţionat, geamuri şi oglinzi acţionate electric, sistemul i-STOP, sistemul de frânare regenerativă i-ELOOP (standard pe motorizările diesel).
Vârful de gamă Mazda este disponibil în 4 niveluri de echipare: Emotion, Challenge, Attraction şi Revolution.
Mașina japoneză se remarcă la capitolul siguranță oferind senzori de monitorizare a presiunii din pneuri, airbaguri frontale, laterale, cortină faţă-spate şi sistemele de control al tracţiunii, de stabilitate dinamică şi de asistenţă la plecarea din rampă.
Dacă vor opta pentru un nivel de echipare superior, cumpărătorii vor putea beneficia de o serie extinsă de echipări cum sunt: jante de aliaj de 19’’, padele pe volan pentru schimbarea vitezelor (disponibile pe nivelul Revolution cu transmisie automată), display color tactil de 5,8’’ cu unitate HMI pe consola centrală. La acestea se adaugă senzori de lumină şi ploaie, faruri Bi-Xenon adaptive, lumini diurne cu LED-uri, cameră pentru marşarier, tapiţerie din piele neagră sau albă, sistem audio Bose cu 11 difuzoare, scaune faţă încălzite.
La acestea se adaugă gama de tehnologii i-ACTIVESENSE printre care se numără sistemul inteligent de frânare în oraş, controlul automat al fazei lungi, sistemul de avertizare la depăşirea benzii de rulare, sistemul de monitorizare spate a vehiculului, pilotul automat adaptiv Mazda şi sistemul inteligent de frânare la viteze între 15-145 km/h.
Mazda6 poate fi comandată în variate combinaţii de motorizări şi transmisii, care includ motoarele Skyactiv-G pe benzină ce dezvoltă 145 CP, 165 CP şi 192 CP, respectiv motorizările Skyactiv-D diesel bi-turbo de 150 CP sau 175 CP ce îndeplinesc normele Euro 6, precum şi transmisiile Skyactiv manuală sau automată cu şase rapoarte.