Subaru are planuri îndrăznețe legate de viitoarele tehnologii avansate. Partea de propulsie este capitolul unde japonezii au demonstrat dintotdeauna o predilecție aparte, motiv pentru care va continua să aducă pe piață câteva elemente de noutate. Prima și cea mai importantă se leagă de un nou motor turbo pe injecție directă ce va fi introdus la sfârșitul acestui an.
Eforturile mărcii nipone se vor îndrepta și spre inovație, un domeniu unde Subaru este cunoscut și apreciat pentru sistemul simetric de tracțiune integrală și, evident, motoarele boxer cu cilindrii dispuşi orizontal-opus.
Deja agregatele boxer de pe noul BRZ, model foarte bine primit de fanii mașinilor sport coupe de clasă mică, se bucură de tehnologia de injecție directă ce urmează să fie implementată și pe o unitate de 2.0 litri pe benzină.
O altă noutate importantă se leagă de viitoarea generație WRX/WRX STi care va avea un motor de patru cilindri al cărui sistem turbo va fi acționat electric. Energia necesară activării turbinei va fi preluată de la un convertor termoelectric special, care va transforma căldura degajată de gazele de eșapament în electricitate. Un patent pe tema acestei inovații a fost înregistrat acum cinci ani la Oficiul American pentru Patente și Mărci.
Tehnologia Subaru va permite o simplificare a sistemului turbo în paralel cu creșterea eficienței acestuia.
Noua sportivă Subaru, care va renunța la denumirea Impreza WRX, ar urma să fie disponibilă în versiunile hatchback în 3 uși și sedan, cu un tren de rulare care va include un propulsor despre care se spune vă avea o cilindree de 1.6 litri.