Opel a dat startul producției celui mai nou vârf de gamă. La sfârșitul lunii august, noul Opel Insignia a ieşit de pe linia de asamblare a uzinei din Rüsselsheim. În centrul atenţiei s-a aflat o versiune Insignia Sports Tourer de culoarea smaraldului echipată cu noul motor BiTurbo CDTI de 2,0 litri şi putere de 195 cp.
„Acesta este momentul pe care l-am aşteptat cu toţii cu nerăbdare, deoarece noua ediţie a vârfului nostru de lance pe care o prezentăm oficial la Salonul Auto Internaţional (IAA) din septembrie reprezintă următoarea etapă importantă a ofensivei noastre de modele”, a declarat Karl-Thomas Neumann.
Cu noul Insignia, cei 3.300 de angajaţi de la uzina din Rüsselsheim continuă să scrie povestea de succes care a început în octombrie 2008, odată cu lansarea în producţie a primei generaţii Insignia.
După doar un an, modelul Insignia a câştigat titlul de „Maşina Anului în Europa” acordat de un juriu format din jurnalişti de specialitate europeni, după care au urmat multe alte premii.
În cadrul raportului DEKRA privind autovehiculele rulate din 2012, modelul Insignia s-a clasat pe primul loc pentru a doua oară consecutiv, având cele mai puţine erori şi înregistrând cele mai bune rezultate în clasa autovehiculelor de dimensiuni medii. În cadrul raportului GTÜ privind autovehiculele rulate din 2013, acesta şi-a demonstrat valoarea de top la două categorii.
Până în prezent au fost produse aproximativ 600.000 de unităţi ale modelului vârf de lance al mărcii Opel, cele mai importante pieţe fiind Germania şi Marea Britanie.
Noua generaţie a modelului impulsionează succesul liniei de autovehicule. A fost reînnoit întregul portofoliu de modele Insignia (versiunile cu patru uşi, cu cinci uşi, Sports Tourer şi OPC). Noua generaţie are un design şi mai distinctiv, un post de conducere nou de înaltă calitate şi este echipată cu ultima generaţie de sisteme infotainment cu utilizare intuitivă.
În plus, noile motoare de înaltă eficienţă stabilesc noi standarde în segmentul autovehiculelor de dimensiuni medii, inclusiv motoarele pe benzină şi diesel cu cel mai mic consum de carburant din clasa respectivă.
Motorul CDTI nou de 2,0 litri cu transmisie manuală cu şase trepte de viteză şi sistem Start/Stop consumă doar 3,7 litri de motorină per 100 km şi are emisii de CO2 de numai 99 g/km, iar noul motor 1.4 Turbo cu injecţie directă de benzină consumă doar 5,2 litri de carburant per 100 km, având emisii de CO2 de 123 g/km.