Citroën a câștigat peste 150.000 de noi clienți prin relansarea gamei premium DS. Succesul imens înregistrat de DS3 – ale cărui vânzări sunt duble față de estimările inițiale de 50.000 de unități anual, i-au încurajat pe francezi să grăbească apariția altor creații. Ineditul DS4 este deja pe piață, iar neconvenționalul DS5 poate fi comandat din această lună.
Francezii vor o prezență mai puternică în segmentul premium și iau în considerare creșterea portofoliului cu încă cel puțin două noi modele.
Noutățile nu se opresc aici după cum afirmă unele voci din interiorul Citroën. Acestea admit că se plănuiește în viitorul apropiat extinderea gamei DS cu cel puțin două automobile. Ambele sunt menite să atragă clienții modelelor scumpe germane.
În prezent este analizată posibilitatea lansării lui DS6, o mașină de clasă medie destinată în principal Chinei, unde cererea pentru astfel de automobile este foarte ridicată.
Noul model Citroën va avea ca țintă limuzinele premium Audi A6 și BMW Seria 5.
Raportat la viitorii săi rivali, DS6 va avea ca principale arme designul inovativ, prețul și tehnologia hibridă diesel.