Audi a dorit să atragă acel segment restrâns al pasionaților de mașini pur sportive. Pentru asta a fost nevoie de R8. Acesta a adus un nou suflu și o nouă era pentru producătorul din Ingolstadt care celebrează producția la uzina din Neckarsulm a modelului cu numărul 20.000 și totodată atingerea înainte de termen a țintei de vânzări.
Destinat unui client din Germania, exemplarul jubiliar este un R8 GT de culoare albastră propulsat de 560 cai putere și disponibil de la 193.000 de euro cu TVA.
R8 GT este vârful de gamă din familia sportivelor R8 ce pot fi echipate cu propulsoare V8 sau V10.
Începând cu toamna anului 2014 Audi va produce și versiunea electrică R8 E-Tron, care recent a stabilit un nou record mondial pe circuitul Nürburgring timpul de 8:09.099 minute, cel mai rapid tur de circuit pentru un automobil propulsat 100% electric.
La fel ca și R8 GT, produs în numai 333 exemplare, supercarul cu zero emisii va fi fabricat în serie limitată.
Tot din toamnă, dar din anul 2012, la uzina din Neckarsulm a început fabricația versiunii restilizate, prima evoluție a supercarului Audi.
Audi R8 a intrat în fabricație în anul 2006 și este oferit în versiunile de caroserie coupe și cabrio (Spyder).