Opel a câştigat sondajul de satisfacţie al clienţilor cu monovolumul său. În acest sens, în segmentul monovolumelor compacte, cei mai satisfăcuţi sunt cei care conduc și dețin un Meriva. Conform "J.D. Power Customer Satisfaction Report 2013", monovolumul a atins 80.6 % în indexul VOSS, lăsând toată competiţia în urmă.
Cu indicele VOSS (Vehicle Ownership Satisfaction Study), institutul de studiere a pieţei J.D. Power and Associates măsoară satisfacţia proprietarilor de maşini care au condus un anume model pentru o perioadă medie de doi ani şi au experienţă practică de proprietari.
Pentru Meriva, victoria în raportul J.P. Power 2013 şi titlul asociat de “Vehiculul cu gradul cel mai ridicat de satisfacţie clienţi în segmentul van compact în J.D. Power VOSS Germania 2013” este cel mai recent într-o serie de distincţii.
Meriva a câştigat deja "Volanul de aur" şi “Plus X Award”. Iar preferatul clienţilor este şi un best-seller în Europa.
Thomas Simon, vicepreşedinte pentru Calitate al Opel, vede flexibilitatea drept factorul cheie în succesul Meriva: “Pentru a fi câştigătoare într-un raport J.D. Power, o maşină trebuie să fie convingătoare pe toate planurile, pentru că nimeni nu poate judeca mai bine calităţile unui model decât şoferii înşişi. De aceea, sunt încântat de acest premiu, pentru ca subliniază faptul că Meriva nu lasă de dorit cu nimic în folosirea cotidiană.”