Volvo va prioritiza lansarea de modele în clasa compactă în speranța de a-și dubla vânzările în următorii patru-cinci ani. În prezent, C30 este singurul model cu care scandinavii defilează în segmentul C. Marca suedeză patronată de chinezii de la Geely vrea un portofoliu amplu pentru a putea ataca rivalii BMW Seria 1 și Audi A3.
Pentru a reduce semnificativ costurile, Volvo caută în prezent un partener pentru a dezvolta o familie de noi modele.
“Dezvoltăm prin eforturi proprii platforme noi pentru viitoarele modele premium din clasa medie și lux”, a declarat directorul executiv Volvo.
“Pentru noile vehicule de clasă compactă căutăm un partener pentru a le putea dezvolta împreună”.
Anul trecut, Volvo a lansat noul V40, acesta urmând să înlocuiască actualul C30, sedanul S40 dar și vehiculul de familie V50.
Potrivit planurilor companiei, Volvo intenționează să ofere nu mai puțin de patru versiuni diferite ale noului V40 în clasa compactă. Acestea ar urma să fie oferite nu doar în Europa ci și în SUA și China.