Rolls-Royce o duce mai bine pe timp de criză decât înainte de instaurarea acesteia. Faptic vorbind, vânzările mărcii au intrat pe o pantă ascendentă, deși previziunile analiștilor erau destul de sumbre. Modelul Ghost se dovedește a fi gura de oxigen pentru producătorul de automobile de lux aflat sub protectoratul BMW, un model care a reușit să insufle încredere.
Deși costă peste 200.000 de euro, fastuosul Ghost a stârnit mult mai mult interes decât vârful de gamă Phantom.
Comenzile venite din întreaga lume pentru noul model deja au depășit cifra 700.
Ca prim efect, producția a crescut de aproape cinci ori, Rolls-Royce reușind să fabrice 815 automobile în primele patru luni ale acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut, când au fost produse doar 185 de modele.
Astfel, limuzina construită pe platforma Seriei 7 începe să devină un model de volum pentru prestigioasa marcă, două din trei mașini asamblate la uzina din Goodwood fiind exemplare Ghost.
Prețul său, dimensiunile și luxul comparabil cu cel al lui Phantom au fost suficiente motive pentru a atrage un nou portofoliu de clienți în curtea celor de la Rolls-Royce.