Aston Martin își va îndrepta mereu atenția asupra performanței generate de mașini sportive. Dovada o reprezintă și gama Virage și Virage Volante, un cuplu de vehicule stilate care își fac loc în universul bolizilor. Modelele vin la prețuri pe măsura renumelui și performanțelor generate.
Virage costă 200.000 de euro în Europa, iar versiunea deschisă Volante cu 12.000 de euro mai mult.
Ambele dispun de patru locuri și o motorizare în configurație V12. La coupe există posibilitatea de a renunța la scaunele spate pentru a crea mai mult spațiu de mișcare pentru ocupanții locurilor din față.
Designul încorporează detaliile clasice Aston Martin însă se observă și câteva noutăți care dau un aspect distinct mașinii. Spoilerul față cu prelungirile sale curbate spre exterior, fusta din fibră de carbon a prizei centrale de aer, pragurile laterale evazate, difuzorul spate în culoarea carbonului și suprafețele musculoase din preajma aripilor spate conturează o siluetă atletică plină de energie.
Fiind o mașină sport de dedicată strict plăcerii condusului, Virage neglijează aspectul utilității portbagajului cu o capacitatea de 152 litri la cabriolet, și de 184 litri la coupe.
Motorul, o unitate de 6.0 litri, deține 12 cilindri așezați în V, și este similar ca și construcție cu cel folosit de alte modele Aston Martin, dar nu și ca putere. Virage are sub capotă 496 de cai putere, generați la 6.500 rpm. Cutia de viteze este una automată cu 6 trepte, ce pot fi schimbate în regim secvențial cu ajutorul unor padele de magneziu aflate în spatele volanului. O particularitate a transmisiei utilizate de Aston Martin este fibra de carbon prezentă pe o serie de componente mecanice.
Potrivit datelor oficiale, versiunea coupe atinge 299 km/h, viteză de top şi poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4,6 secunde.
Familia de modele Virage este construită pe o structură din aluminiu, și materiale compozite precum magneziu, și fibră de carbon. Printre dotările mai speciale ale mașinii se numără și frânele din carbon ceramic, mult mai ferme, ușoare și rezistente la uzură în comparație cu sistemul clasic cu discuri de fontă. Potrivit producătorului acest set de frâne este mai ușor cu 12,5 kg mai ușor decât cel de fontă. Aston Martin își mai echipează noul bolid cu un dispozitiv de gestiune al durității suspensiei, reglat în funcție de câțiva parametri dictați de ABS, senzorul de acceleraţie şi de control al stabilităţii.