Peugeot a dat startul Caravanei 301 prin care își promovează cel mai nou sedan al gamei. Modelul 301 va străbate 3 continente, 17 țări în peste 10.000 km. Noua berlină va contribui la extinderea internațională a mărcii Peugeot.
Începând cu data de 1 noiembrie itinerariul ”Caravanei 301” poate fi urmărit pe www.route301.peugeot.com
Sedanul compact a pornit într-o călătorie prin Europa Centrală si de Est și Magreb, ce include două trasee: nordic, de la Istanbul la Moscova și sudic, de la Istanbul la Casablanca.
“Caravana 301” urmărește două obiective, primul fiind cel legat de competența și reputația mașinii, iar cel de al doilea are rolul de a oferi un test complet, participanții având posibilitatea să aprecieze și evalueze calitățile autoturismului.
Timp de aproximativ o lună ”Caravana 301” va străbate drumurile din Rusia până la marginea Saharei cu trei noi modele 301 pentru fiecare traseu.
Guillaume Couzy, director de marketing & comunicare Peugeot afirmă: “Caravana 301 este o abordare originală, ce presupune participarea publică, pentru a evidenția expertiza Peugeot pe segmentul berlinelor de familie. Rutele propuse reflectă geografia comercială a modelului 301, iar liderii de opinie invitați întăresc rapid reputația noului 301”.
301 este un sedan accesibil și atractiv, cu o lungime de 4.44 m, creat pentru a satisface așteptările noilor clienți, care achiziționează pentru prima dată un autovehicul, ținând cont de design, confort, tehnologie și robustețe.
Modelul 301, construit la uzina din Vigo (Spania) precum și la Wuhan (China) va fi comercializat în lunile următoare în Turcia, Europa Centrală și de Est, Rusia, Ucraina, Magreb, Orientul Mijlociu, Africa, America Latină, iar la sfârșitul anului 2013 și în China.
Ținta anuală de vânzări pentru noul Peugeot 301 este de 150.000 de unități.