Opel prezintă gama Astra actualizată şi completată de introducerea noii versiuni de caroserie sedan. Începând de ieri, 22 octombrie și până sâmbătă, 27 octombrie, clienţii români pot face cunoștință cu noul Astra Sedan, în cadrul unui eveniment de tip ”Porți Deschise”. Participanţii la drive teste pot câştiga trei vacanțe VIP în Austria alături de familie.
Preţul de pornire în România al noului Astra Sedan este de 15.950 euro cu TVA pentru varianta dotată cu motorizarea 1.4 ECOTEC de 100 CP.
Lansarea noii caroserii în 4 uşi a adus modificări de aspect pentru toate variantele Astra. Preţul de pornire al Opel Astra 5 uşi este de 15.850 euro cu TVA, în timp ce caroseria Sports Tourer porneşte de la 16.700 euro cu TVA, ambele valori fiind valabile pentru motorizarea 1.4 ECOTEC de 100 CP. Totodată, în oferta Astra a fost introdus noul motor 2.0 BiTurbo CDTI de 195 CP.
Noul sedan reprezintă o alternativă mai accesibilă pentru clienţii care ar opta, în mod normal, pentru acelaşi tip de autovehicul din clasa medie. Modelul are un ampatament de 2.685 mm şi un spaţiu interior generos.
Portbagajul său separat oferă un volum de 460 de litri - cu 90 de litri mai mult decât modelul cu cinci uşi. Prin rabatarea fracţionată a scaunelor din spate în raport de 60:40, volumul portbagajului poate fi sporit până la maxim 1.010 litri.
Cu un design sportiv şi elegant, calităţile specifice gamei şi o gamă largă de tehnologii avansate – unele fiind unice, altele neobişnuite pentru acest segment – noul sedan compact cu patru uşi al Opel se adresează clienţilor cu aşteptări ridicate. Iluminarea frontală adaptivă (AFL+) cu faruri bi-xenon şi o gamă de funcţii de iluminare sofisticate, inclusiv distribuţia variabilă a luminii, iluminarea în curbe, iluminarea în viraje şi asistentul pentru faza lungă îmbunătăţesc şi mai mult siguranţa activă.
Cu noua gamă de modele Astra îmbunătăţite, Opel îşi consolidează succesul înregistrat de cel mai bine vândut autovehicul compact al său, care a câştigat numeroase premii, inclusiv prestigiosul trofeu german „Volanul de Aur” (2009) şi a primit recent cel mai bun punctaj în cadrul raportului DEKRA 2012 pentru autovehicule rulate.
Modelele Astra reprezintă o componentă cheie a mărcii. Aproximativ o treime din toate autovehiculele Opel vândute sunt modele Astra.
Opel se află acum la cea de-a zecea generaţie de autovehicule din clasa compactă şi la cea de-a patra generaţie a modelului Astra, care a atras peste 700.000 de clienţi din toată Europa.