BMW Group a decis ca toate mărcile pe care le patronează să fie reunite sub un singur acoperiș. Cu ocazia celei de-a cincea aniversări de la inaugurarea muzeului BMW Welt, grupul auto german a oferit presei o avanpremieră a noii experienţe de brand. Week-endul oficial de deschidere pentru toţi vizitatorii a fost 20-21 octombrie 2012.
De acum înainte, lumea mărcilor MINI, Rolls-Royce şi Husqvarna Motorcycles, dar şi a subbrandurilor BMW i, BMW M şi MINI John Cooper Works vor face parte din experienţa BMW Welt, la fel cum o fac brandurile BMW şi BMW Motorrad.
Astfel, cea mai populară atracţie turistică a Bavariei oferă acum întregul spectru de mărci ale BMW Group.
Ian Robertson, director de vânzări şi marketing BMW, a declarat referitor la importanţa BMW Welt: "Acum, BMW Welt este centrul tuturor mărcilor şi subbrandurilor premium din portofoliul nostru, precum şi spiritul BMW Group. Îmbunătăţirea BMW Welt în acest mod ne-a permis extinderea experienţei clienţilor. Orientarea către client este o parte importantă a filosofiei companiei noastre şi este de o importanţă vitală pentru crearea unei conexiuni personale şi afective veritabile. Aşteptăm cu nerăbdare ca centrul nostru din München să fie vizitat de mai mulţi fani de pretutindeni".
Pentru a marca cea de-a cincea aniversare, BMW Welt și-a invitat oaspeţii să asiste, pe 20 şi 21 octombrie, la un week-end special.
Cele două zile au oferit un program variat, cu numeroase evenimente şi activităţi indoor şi outdoor: de la un matineu de jazz BMW şi ceai Rolls-Royce până la o prezentare fashion dance MINI.
BMW Welt prezintă cele mai noi dezvoltări BMW Group. Acestea pot fi văzute sub forma produselor, dar şi sub forma unei avanpremiere a mobilităţii viitorului, cu exemple precum electromobilitatea şi tehnologia viitoare de încărcare.
Vizitatorii pot profita de serviciile de mobilitate ale BMW Group, DriveNow şi BMW on Demand. BMW Welt furnizează indicii cu privire la viitoarele concepte de vânzări ale BMW Group - în Germania, compania este un pionier în domeniul viitorului retail.
Prin acest program, clienţilor li se oferă modalităţi noi şi diverse de a interacţiona cu mărcile şi produsele concernului.