Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 22 oct 2012 - Anul XVII, nr. 247 (5152)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,973 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6085 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   2 imagini |   ø fişiere video

BMW Group reunește toate mărcile sale sub acoperișul muzeului BMW

BMW Group a decis ca toate mărcile pe care le patronează să fie reunite sub un singur acoperiș. Cu ocazia celei de-a cincea aniversări de la inaugurarea muzeului BMW Welt, grupul auto german a oferit presei o avanpremieră a noii experienţe de brand. Week-endul oficial de deschidere pentru toţi vizitatorii a fost 20-21 octombrie 2012.

De acum înainte, lumea mărcilor MINI, Rolls-Royce şi Husqvarna Motorcycles, dar şi a subbrandurilor BMW i, BMW M şi MINI John Cooper Works vor face parte din experienţa BMW Welt, la fel cum o fac brandurile BMW şi BMW Motorrad.

Astfel, cea mai populară atracţie turistică a Bavariei oferă acum întregul spectru de mărci ale BMW Group.

Ian Robertson, director de vânzări şi marketing BMW, a declarat referitor la importanţa BMW Welt: "Acum, BMW Welt este centrul tuturor mărcilor şi subbrandurilor premium din portofoliul nostru, precum şi spiritul BMW Group. Îmbunătăţirea BMW Welt în acest mod ne-a permis extinderea experienţei clienţilor. Orientarea către client este o parte importantă a filosofiei companiei noastre şi este de o importanţă vitală pentru crearea unei conexiuni personale şi afective veritabile. Aşteptăm cu nerăbdare ca centrul nostru din München să fie vizitat de mai mulţi fani de pretutindeni".

Pentru a marca cea de-a cincea aniversare, BMW Welt și-a invitat oaspeţii să asiste, pe 20 şi 21 octombrie, la un week-end special.

Cele două zile au oferit un program variat, cu numeroase evenimente şi activităţi indoor şi outdoor: de la un matineu de jazz BMW şi ceai Rolls-Royce până la o prezentare fashion dance MINI.

BMW Welt prezintă cele mai noi dezvoltări BMW Group. Acestea pot fi văzute sub forma produselor, dar şi sub forma unei avanpremiere a mobilităţii viitorului, cu exemple precum electromobilitatea şi tehnologia viitoare de încărcare.

Vizitatorii pot profita de serviciile de mobilitate ale BMW Group, DriveNow şi BMW on Demand. BMW Welt furnizează indicii cu privire la viitoarele concepte de vânzări ale BMW Group - în Germania, compania este un pionier în domeniul viitorului retail.

Prin acest program, clienţilor li se oferă modalităţi noi şi diverse de a interacţiona cu mărcile şi produsele concernului.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului BMW Group reunește toate mărcile sale sub acoperișul muzeului BMW.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 420 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BMW Group reunește toate mărcile sale sub acoperișul muzeului BMW0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei