Audi și-a adăugat la zestrea actuală încă un automobil emoțional, rafinat și sportiv. Acesta este A7 Sportback, primul coupe cu patru uși al mărcii germane. Poziționat între A6 și A8, modelul limuzină cu linii de coupe măsoară 4,97 metri lungime,1,91 metri lăţime şi 1,42 metri înălţime și poate acomoda la interior patru persoane, oferindu-le un spațiu foarte amplu.
Luxos dar și sportiv, noul sedan cu linii de coupe captivează prin silueta sa atletică, elementele de stil ale profilului și ale părții spate fiind definitorii pentru segmentul din care face parte.
A7 Sportback este comercializat cu motoare pe benzină de 204 și 300 CP, și trei diesel de 204, 245 și 313 CP.
Partea de transmisie va fi completată de cutii automate fie ”Multitronic” – cu convertor de cuplu hidraulic în cazul versiunilor cu tracţiune faţă sau „S tronic” - o transmisie cu şapte trepte de viteză și dublu-ambreiaj disponibilă pe versiunile cu tracţiune integrală Quattro.
Interiorul amintește de linia noului A8. Calitatea execuției este exemplară, iar materialele alese cu grijă sugerează obsesia celor de la Audi pentru perfecțiune.
Instrumentarul de bord este similar cu cel al unui A8. Vitezometrul şi tahometrul dispun de un ecran mare, unde pot fi vizualizate o mulţime de informaţii, cum ar fi browser-ul, funcțiile radio şi sistem de vizualizare pe timp de noapte.
Ecranul de navigare escamotabil iese din tabloul de bord şi poate avea un dispozitiv (Audi îl numește "touch MMI" pentru A8), care vă permite să formaţi numere de telefon sau să scrieţi adrese formând fiecare literă a cuvântului pe o plăcuță aflată pe tunelul median.
Pentru prima dată la un model Audi, există disponibil sistemul de informare cu proiecție pe parbriz ("HUD").
A7 este un coupe sportiv de mari dimensiuni, proporțiile sale generoase apropiindu-l de noul vârf de gamă A8. Portbagajul oferă standard 535 de litri capacitate, un volum mai mult mare decât la un Porsche Panamera, dar mai puţin decât la A6. Există un mecanism care ridică şi coboară ușa portbagajului, acționarea fiind electrică.