Renault revine în clasa limuzinelor business cu un model care în Asia se bucură de succes. În Europa este cunoscut sub denumirea Latitude și este ceva mai luxos și bine echipat decât omologul său asiatic. Prin dimensiunile sale modelul se poziționează ca vârf de gamă, fiind sedanul care va reprezenta marca din Hexagon în clasa E.
Noua navă-amiral Renault nu este urmașul vechiului Vel Satis așa cum au ținut să precizeze oficialii companiei, ci mai degrabă un succesor al mult mai celebrului Safrane.
Cu un design convențional, dimensiuni potrivite unei mașini care pune accent pe confort (este cu 19 cm mai lungă decât Laguna) și o calitate a interiorului cu mult peste ceea ce găsești la un Renault obișnuit, noul Latitude dorește să se afirme pe un segment învecinat cu limuzinele de top.
Latitude este un sedan cu patru uşi, mai mare decât Renault Laguna, derivat din Samsung SM5, model vândut în Coreea de Sud.
Printre elementele aflate în echipare standard sau opţională sunt farurile dual-xenon cu iluminare adaptivă, sistem de climatizare pe trei zone, scaun şofer cu funcţie de masaj și un sistem audio Bose cu zece difuzoare.
Renault Latitude dispune de o gamă de patru motoare: trei diesel de 150 CP, 175 CP, 240 CP și unul pe benzină de 3.5 litri ce produce 240 CP. Unitățile cu patru cilindri sunt cuplate la transmisii manuale cu 6 trepte, în timp ce versiunile V6 (diesel și benzină de 240 de CP) au în dotare cutii automate cu variație continuă.
Compartimentul bagajelor oferă standard 511 de litri, mai mult decât un Volkswagen Passat.
Latitude este asamblat în Coreea de Sud la uzina din Busan.