Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 26 nov 2011 - Anul XVI, nr. 280 (4878)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9762 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6699 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Audi R8 V10, instrumentul vitezei

Audi are cu ce mândri când e vorba de mașini sportive. Deasupra tuturor se află puternicul R8 V10, una din cele mai tari creații semnate de producătorul din Ingolstadt. Supercarul ale cărui performanțe ne aduc aminte de italienii de la Lamborghini sau Ferrari își începe oficial cariera în această lună, când vor fi livrate primele exemplare către clienți.

Audi R8 V10 este comercializat la un preţ de pornire de 142.400 de euro. Dotările opționale, unele dintre ele regăsite pe mașinile de curse, pot duce costul de achiziție la peste 170.000 euro.

Pentru mulți din cei care au ales sau vor alege bolidul Audi, motivul principal este performanța. Furnizată de un propulsor extrem de viguros, cu resurse deloc neglijabile, puterea motorului reușește să transforme sportiva cu 4 inele într-o tornadă mecanizată.

Cu cei 525 CP, proveniţi de la un propulsor V10 şi tracţiune integrală Quattro, noul R8 V10 joacă în superliga bolizilor unde va înfrunta modele cu o reputaţie impecabilă. Motorul poate fi cuplat la o cutie manuală cu şase trepte sau una semiautomată R-tronic şi trimite întreaga sa forţă la ambele punţi prin intermediul sistemului de tracţiune integrală Quattro. Distribuția aproape egală pe punți, centrul de greutate coborât și sistemul de suspensii sunt factori care generează o stabilitate de invidiat pentru R8 V10.

Supercarul Audi cântăreşte 1.620 kg şi demarează de la 0 la 100 km/h în 3,9 secunde şi se poate deplasa cu o viteză de top de 316 km/h. Aerodinamica maşinii a fost uşor îmbunătăţită prin adoptarea unui nou difuzor spate, maşina având acum o forţă de apăsare mai mare. La partea frontală se remarcă ornamentul cromat al grilei motor şi elementele din carbon montate în interiorul prizelor de aer.

Partea din spate a maşinii se evidenţiază prin evacuarea cromată de mari dimensiuni în formă de oval şi grilajul cromat de pe lunetă. Pe lista de opţionale figurează frâne ceramice, în timp ce suspensiile magnetice intră ca dotare standard.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Audi R8 V10, instrumentul vitezei.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 595 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Audi R8 V10, instrumentul vitezei0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei