Opel oferă pe cel mai nou coupe, Astra GTC, două noi motoare. Gama actuală se extinde cu unitățile de propulsie diesel cu puteri situate între 110 şi 130 CP. Acestea se adaugă celor cinci varinate de motorizare cu transmisie manuală: patru motoare pe benzină dinamice, cu puteri situate între 100 CP - 180 CP, și turboddieselul de 165 CP.
Noile propulsoare sunt unităţi CDTI turbo de 1,7 litri, cu sistem de injecţie common-rail.
Acestea sunt disponibile în versiunea cu o putere de 110 CP sau în cea cu o putere de 130 CP, generând un cuplu maxim de 280 Nm, respectiv 300 Nm. Inginerii Opel au proiectat de la zero noul sistem de management al motorului şi au optimizat procesul de combustie. Alături de noul sistem de injecţie, compresia redusă şi o presiune de lucru de 1.800 bar, acestea permit obţinerea a până la cinci injecţii per ciclu. Turbocompresorul cu geometrie variabilă controlează precis supraalimentarea prin intermediul senzorului suplimentar al dispozitivului de acţionare.
Versiunea GTC Astra 1.7 CDTI ecoFLEX este echipată standard cu o transmisie manuală cu şase trepte de viteză în ambele variante de putere şi cu sistemul Start/Stop. Acestea permit reducerea emisiilor de CO2 la numai 119 g/km şi a consumului de carburant la doar 4,5 l/100 km.
Transmisia automată cu şase trepte de viteză va fi disponibilă din luna ianuarie 2012 în combinaţie cu motorul turbo pe benzină de 1,4 litri şi cu motorul turbo diesel 2.0 CDTI cu sistem de injecţie common-rail. Versiunea OPC de înaltă performanţă va fi, de asemenea, disponibilă din anul 2012.