Honda și-a extins gama de modele hibride cu amprentă ecologică Jazz Hybrid este cel mai mic model care primește tehnologia IMA destinată să reducă atât consumul cât și emisiile. Acesta este al patrulea automobil al mărcii japoneze ce utilizează un sistem de propulsie benzină-electric
Jazz Hybrid utilizează același tren de rulare ca și Insight, sub capotă fiind prezentă o unitate pe benzină i-VTEC cu o cilindree de 1,3 litri și o putere maximă de 88 CP. Propulsorul pe injecție este cuplat la o cutie cu variație continuă CVT, avantajele utilizării unei astfel de transmisii automate fiind un consum mai mic de carburant, mai mult confort la condus și un cuplu cu pierderi minime.
Motorul electric poate susține 100% propulsia în modul electric doar pe distanțe scurte, la fel ca și la noul CR-Z.
Jazz Hybrid are un consum mediu similar cu Insight, adică de 4,5 litri/100 km. În ceea ce privește emisiile, versiunea benzină-electric este creditată cu 104 g/km de CO2, cea mai mică valoare oferită de un model de clasă B cu transmisie automată.
Dată fiind masa mai mică, versiunea benzină-electric Jazz se va putea lăuda cu statutul de cel mai economic automobil de orașal mărcii Honda.
Deși este vorba doar un derivat cu o componentă ecologică, designerii Honda au avut misiunea de a retușa exteriorul mașinii, suficient cât să se diferențieze de modelul obișnuit Jazz.
Jazz Hybrid va putea fi oferită și într-o nuanță unică de verde la exterior. Estetic vorbind mașina prezintă modificări la bara de protecţie, grila radiatorului, faruri şi hayon. La interior, schimbările vizează instrumentarul de bord și scaunele care pot fi acoperite cu piele.
Modelul cu motorizare duală costă 18.900 de euro.