Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 13 sep 2011 - Anul XVI, nr. 216 (4814)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6625 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Peugeot readuce în atenție versiunea 308 GTi

Peugeot a lăsat pradă uitării emblema GTi, care în anii 80 înflăcăra sufletele multor fani. Deși acum nu se arată vremuri mai bune decât atunci, constructorul din Hexagon a revenit la sentimente mai bune și repune în drepturi modelul sportiv. Simbolul renaște pe 308, însă este departe de ceea ce însemna în trecut GTi. 

Deși seamănă foarte bine cu 308 THP, noul model sport se diferențiază de acesta prin evacuările cromate, jantele de 18 inch, eleronul redimensionat și logo-ul GTi de pe aripi și hayon. La interior se disting în mod deosebit doar inserturile din aluminiu și volanul sportiv îmbrăcat în piele.

Standard, acesta este echipat cu oglinzi reglabile electric şi încălzite, geamuri electrice spate, cruise control cu limitator de viteză, sistem de asistare la parcarea cu spatele, ABS, EBD (distribuția electronică a forței de frânare), ESP (programul electronic al stabilității) și ASR (control al tracțiunii).

Pachetul de siguranță mai include asistenţă la frânare de urgenţă cu avertizare lumioasă pe blocurile optice spate și 6 airbaguri.

308 GTi nu surprinde prin foarte multe detalii. Exteriorul ar fi meritat mai multă atenție, însă francezii au optat ca mașina lor să fie mai aproape de nevoile unor tineri care nu vor să epateze, ci doar caută aspectul practic și un consum decent.

Din același motiv, sub capotă se află o motorizare 1.6 turbo ce produce 200 de cai putere, cu 10 în minus față de Golf GTI. Unitatea dezvoltată împreună cu BMW poate oferi un cuplu maxim de 275 Nm livrat constant între 1.700 şi 4.500 rpm.

Peugeot folosește la partea de transmisie o cutie manuală, cu 6 trepte, care contribuie la reducerea consumului și emisiilor dacă motorul este exploatat corect. Conform fișei tehnice consumul mediu este de 6,9 litri/100 km, în timp ce rata emisiilor de CO2 se ridică la 159 g/km CO2.

Motorul cu patru cilindri ce intră în echiparea versiunii GTi permite obținerea celor mai bune performanțe din gama lui 308: accelerație de la  0-100 km/h în 7,7 secunde, iar viteza maximă se cifrează la 237 km/h.

308 GTi prezintă la exterior jante din aliaj, o gardă la sol coborâtă cu 10 mm și o caroserie de culoare albă, dar spre diferență de acesta compacta franceză este oferită în versiunea cu 5 uși. Modelul este disponibil la dealerii Peugeot la un prețde bază de 25.900 de euro.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Peugeot readuce în atenție versiunea 308 GTi.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 513 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Peugeot readuce în atenție versiunea 308 GTi0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei