Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 6 sep 2011 - Anul XVI, nr. 210 (4808)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9765 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6373 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Audi R8 Spyder este exotic și iute, dar scump cât două limuzine

Audi a pătruns în lumea sportivelor cabrio cu un model nou, exotic şi foarte puternic. La doi ani de la lansarea lui R8, gama sportivului automobil este completată cu decapotabila R8 Spyder. Supersportiva cabrio este o apariție firească pentru un constructor care se declară promotor al valențelor de ordin dinamic.  

În România, prețul decapotabilei premium pornește de la 169.236 de euro cu TVA. Suma face ca R8 Spyder să fie unul din cele mai scumpe trei cabriolete disponibile în țara noastră. Prețul este dublu față de cel al limuzinei A8 de ultimă generație.

Privit din exterior noul R8 Spyder pare o copie la indigo a versiunii coupe. Însă, la o analizare mai atentă părerile încep să se schimbe treptat. Faţă de R8 cu formele sale agresive, decapotabila a primit câteva modificări: s-a renunţat la designul îndrăzneţ pentru formele fine, mai elegante, ceea ce fac maşina mult mai atrăgătoare din toate punctele de vedere.

Elementele denumite “lame laterale”, tipice modelului coupe, lipsesc la această versiune. Spatele este dominat de fantele aerodinamice, difuzorul și evacurările ovale cromate. Profilul scobit cu o nervurile sale ascendente pune în evidență jantele cromate cu 5 spițe iar un eleron fixat pe capacul portbagajului își face apariția la viteze ridicate pentru a mări apăsarea aerodinamică.

Acoperişul din pânză cântărește 30 de kilograme şi se pliază în spatele tetierelor. Decapotarea efectiva se poate fi realiza până la o viteză de 50 km/h. Acționarea pavilionului se face printr-un sistem hidraulic similar celui utilizat pe A3 Cabrio. Acesta se deschide şi se închide în doar 19 secunde, inclusiv în timpul mersului la o viteză de 50 km/h.

Cu un grad mult mai mare de atractivitate decât versiunea coupe, R8 Spyder este un monument de fascinație și o mașină de vis, care împletește agresivitatea cu spontaneitatea.

Audi a reuşit să îmbine armonios performanţele unei maşini sportive cu o greutate perfectă, un design exclusivist cu un motor care reuşeşte să dezvolte 525 CP. Unitatea este un propulsor V10 aspirat natural cu o cilindree de 5,2 litri. Propulsorul poate fi cuplat la o transmisie manuală cu 6 trepte, în această configuraţie consumul mediu fiind de 14,9 l/100 km, sau la o cutie automată R-Tronic, caz în care consumul mediu mai scade cu încă un litru la suta de kilometri.

Motorul este poziționat central, astfel că centrul de greutate este mutat pe mijlocul mașinii, astfel încât raportul dintre mase se află într-un echilibru perfect.

Concepută încă de la început ca o mașină sportivă cu motor central, R8 Spyder oferă o distribuție ideală a maselor pe punți care imprimă o ținută de drum liniară și stabilitate mărită pe viraje.

Performanţele îl încadrează pe R8 Spyder în topul celor mai rapide roadstere din lume, demarajul până la 100 km/h fiind realizat în doar 4,1 secunde iar pentru a atinge 200 km/h este nevoie de numai 12,4 secunde. Indicatorul ceasului de bord va arăta o viteza maximă atinge 313 km/h, R8 Spyder fiind unul din puținele modele Audi care au sfidat limitarea electronică la 250 Km/h.

R8 Spyder cântărește doar 1.720 kg, ceva mai mult decât un Audi A4 Avant Quattro. Utilizate din abundență, aluminiul și fibra de carbon au permis obținerea unei mase ușoare, Spyder cântărind cu doar 6 kg mai mult decât modelul R8.

Din acest motiv cabrioletul oferă aceeași manevrabilitate și agilitate precum versiunea coupe.

Printre elementele care o individualizează sunt pavilionul din material textil, evacuările ovale, jantele şi designul profilului. Decapotabila este echipată cu cea mai puternică versiune de motorizare din gama R8 de origine Lamborghini.

Audi R8 Spider are un plafon textil, care se pliaza intre scaune si motorul pozitionat central. Versiunea este disponibil la un preţ de 156.400 de euro. Decapotabila devine cel mai scump model din gama Audi, depăşind Q7 V12 TDI și chiar noua limuzină A8 oferită la un preţ de pornire de aproape 91.000 de euro

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Audi R8 Spyder este exotic și iute, dar scump cât două limuzine.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 464 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Audi R8 Spyder este exotic și iute, dar scump cât două limuzine0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei