Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 31 aug 2011 - Anul XVI, nr. 205 (4803)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9754 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6739 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Dacia, pe locul doi în topul satisfacței clienților

Dacia s-a clasat pe locul al doilea într-un studiu al satisfacţiei posesorilor de vehicule din Germania realizat de JD Power şi revista germană Auto Test. Marca românească a obţinut un punctaj de 836 de puncte din 1.000, fiind la egalitate cu BMW.

Astfel, Dacia a reușit să se poziționeze în fața companiei-mamă Renault, dar și în fața unor mărci precum Ford, Skoda, Volkswagen și Toyota. Supriza cea mai mare este însă surclasarea unor branduri premium precum Audi, Lexus și Volvo, în același top al satisfacției clienților germani.

Dacia Logan s-a poziţionat pe locul al doilea în clasamentul modelelor de clasă mică.

Compania de cercetare a pieţei JD Power a măsurat nivelul de satisfacţie a clienţilor în funcţie de patru criterii-cheie: atractivitatea vehiculului (performanţă, design, confort); calitate şi fiabilitate; costuri de întreţinere (consum, poliţe de asigurare, costuri de reparaţii) şi calitatea serviciilor reparatorilor agreaţi.

Studiul a fost realizat în perioada mai-iulie 2011, pe baza a 16.330 de interviuri online cu clienţi care au deţinut un vehicul timp de aproximativ doi ani. Au fost evaluate modelele a 25 de mărci, acoperind toate clasele auto.

Dacia a intrat pentru prima dată în studiul JD Power în anul 2009, obţinând poziţia 13 din 27. Rezultatele înregistrate anul acesta demonstrează că marca românească a avut cel mai mare ritm de creştere în raport cu ceilalţi constructori. Această performanţă a fost rezultatul Planului de Excelenţă Renault în domeniul calităţii, ale cărui măsuri au fost aplicate şi pe platforma industrială de la Mioveni.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Dacia, pe locul doi în topul satisfacței clienților.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 579 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dacia, pe locul doi în topul satisfacței clienților0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei