Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 8 iun 2011 - Anul XVI, nr. 133 (4731)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9754 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6739 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   6 imagini |   ø fişiere video

Opel prezintă noul Astra GTC

Opel va introduce în toamna acestui an trei noi modele pe piața europeană. Unul dintre acestea este mult așteptatul coupe Astra GTC, rivalul generațiilor curente Renault Megane Coupe și VW Scirocco. Premiera mondială are loc la Frankfurt, lansarea comercială fiind prevăzută pentru ultimul trimestru din 2011.

 Astra GTC este esența unui coupe sportiv ce îmbină tehnologiile inteligente cu caracterul dinamic și confortul unui vehicul de clasă compactă. Se remarcă prin design, dar și printr-un sistem de suspensii performante și o dinamică aparte a conducerii.  Ulterior Opel va lansa și modelul de top al gamei, performanul Astra OPC care va sosi anul viitor.

„Modelul Astra GTC este modelul sportiv din gama Opel”, afirmă Karl-Friedrich Stracke, directorul executiv Opel. „A fost desenat şi proiectat în platforma noastră din Rüsselsheim ca un model coupé sport foarte atrăgător, cu performanţe dinamice în timpul conducerii, dar în acelaşi timp accesibil, spaţios şi flexibil. Suntem convinşi că va reprezenta o noutate în segmentul de autovehicule sport compacte”, susţine Stracke.

GTC este cel mai performant model al gamei Astra și reprezintă între 15 şi 20% din numărul total de vânzări ale Astra.

Şasiul mecatronic al modelului Astra GTC include o arhitectură exclusivistă, de înaltă tehnologie a suspensiei faţă, similară celei din dotarea modelului Insignia OPC, pentru o manevrabilitate îmbunătăţită şi o preciză sporită. Spre deosebire de modelul Astra cu cinci uşi, garda la sol a modelului GTC este coborâtă cu 15 mm, în timp ce dimensiunile de bază ale şasiului sunt uşor mărite.

Toate versiunile Astra GTC, indiferent de sistemul de propulsie şi de nivelul de echipare, sunt prevăzute cu o componentă specială, inclusă, de obicei, în dotarea autovehiculelor sport din clasa superioară: suspensia faţă de înaltă performanţă (High Performance Strut). Suspensia spate utilizează un arbore compus în combinaţie cu un braţ Watts. Şasiul Astra GTC a fost proiectat pentru a integra perfect sistemul de control al şasiului de la Opel, FlexRide, inteligent şi complet adaptabil. Acesta sporeşte stabilitatea în timpul conducerii, oferind un răspuns îmbunătăţit în viraje şi din partea sistemului de direcţie, adaptându-se automat la condiţiile de drum, viteză în viraje, mişcările autovehiculului şi stilul individual de conducere.

Opel va lansa noul Astra GTC cu o gamă de patru motorizări, din care trei sunt pe benzină și una diesel. Sunt disponibile două unități supraalimentate pe benzină cu o cilindree de 1,4 litri ce produc 120 CP şi 140 CP, cu un consum mediu de 5,9 l/100 km și o unitate turbo de 1,6 litri, ce dezvoltă 180 CP, toate regăsite în combinație cu o transmisie manuală cu şase trepte de viteză.

Singura unitate diesel din dotare este o versiune optimizată a unui turbodiesel de 2.0 litri pe injecție directă şi o putere mărită la 165 CP, ce este echipată cu un filtru de particule diesel şi transmisie manuală cu şase trepte de viteză. Aceasta generează un cuplu maxim de 380 Nm și un consum mediu de  4,9 litri la 100 km. Datorită rezervorului cu o capacitate de 56 de litri, Astra GTC 2.0 CDTI are o autonomie de 1.100 km.

Printre dotările acestui coupe sportiv enumerăm a doua generaţie a camerei video Opel Eye, funcţia de recunoaştere a semnelor rutiere (TSR), sistem de avertizare la părăsirea benzii de rulare (LDW), funcţie de indicare a distanţei de urmărire (FDI), care informează în mod vizual şoferul referitor la distanţa faţă de autovehiculul din faţă. La acestea se adaugă noul sistem avansat de faruri adaptive Bi-Xenon ce poate fi îmbunătăţit cu un sistem inteligent de reglare a iluminării (ILR), care utilizează camera video frontală Opel Eye pentru a măsura distanţa faţă de autovehiculul din faţă şi a regla în consecinţă fasciculul farurilor în modul fază scurtă.

Astra GTC nu neglijează aspectul funcţional, în ciuda designului său specific unui autovehicul coupé. Nu numai că poate transporta până la cinci pasageri, dar portbagajul are un volum de depozitare între 370 şi 1.235 litri. Spaţiul de depozitare din habitaclu a fost mărit cu 50% faţă de generaţia anterioară a modelului GTC, fapt care se datorează şi frânei electrice de parcare, care eliberează suficient spaţiu în consola centrală, exact acolo unde este cel mai accesibil.

Modelul Astra GTC a fost proiectat şi dezvoltat în cadrul Centrului Internaţional de Dezvoltare Tehnologică din Rüsselsheim şi va fi fabricat în Gliwice, Polonia.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Opel prezintă noul Astra GTC.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 387 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Opel prezintă noul Astra GTC5.051

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei