Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 2 feb 2011 - Anul XVI, nr. 26 (4624)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,65 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   2 imagini |   ø fişiere video

Opel Astra ecoFLEX face puține compromisuri

Opel aruncă în luptă încă un derivat cu tentă ecologică prin care germanii sprijină mobilitatea eficientă și respectul față de mediu. Ultima generație Astra dispune ca și în trecut de o versiune ecoFLEX, ce se remarcă prin excelente performanțe de consum și ecologice. Creditată cu doar 4,1 litri la 100 km, și emisii de 109 g/km, noul Astra ecoFLEX se anunță un competitor destoinic pentru Ford Focus Econetic și Volkswagen Golf BlueMotion.

Nimic special la exterior cu excepția unor detalii ce fac diferența mai mult la nivel aerodinamic decât estetic. Linia generală își păstrează stilul dinamic deși vizual varianta ecoFLEX lasă pe alocuri impresia unei versiuni de intrare cu dotări minime. Opel introduce o mică inovație dispusă în dreptul grilei motor ce ajută la optimizarea aerodinamică. La viteze mici de deplasare, un obturator activ permite aerului să pătrundă spre motor și se închide automat la viteze ridicate pentru a înlesni curenților de aer să curgă spre umerii spate. Sub mașină s-au efectuat modificări subtile tot pentru ca fluxul de aer să aibă un parcurs mai ușor.

Unitatea din dotarea versiunii Astra ecoFLEX este o motorizare turbodiesel cu o cilindree de 1.3 litri care generează 95 de cai putere. Motorizarea dispune de un bloc cu patru cilindri și furnizează un cuplu maxim 190 Nm pe o plajă largă de turații, 1.750 – 3.250 rpm. Opel își echipează modelul ecologic cu sistem common-rail și injecție multiplă cu o presiune de lucru de 1.600 bar, ce asigură o pulverizare fină a combustibilului.

Turbina cu geometrie variabilă asigură o funcționare liniară a motorului, oferind vivacitatea necesară în momentele de accelerație. Cuplat la o transmisie manuală cu cinci viteze, ale cărei trepte au fost modificate pentru a obține eficiență maximă în consum.

Avem în față cel mai eficient automobil de clasă compactă conceput vreodată de Opel. Modificările de ordin aerodinamic, optimizările pe parte tehnică și adoptarea unor componente specifice mașinilor ecologice au condus spre rezultatele dorite. Consumul mediu de 4,1 litri/100 km nu este cel mai bun din segment, rivalii săi reușind performanțe ceva mai bune. Afirmația rămâne valabilă și în cazul ratei emisiilor, unde Astra ecoFLEX promite să nu depășească 109 g/km.  

Cât privește performanțele dinamice, acestea sunt departe de a oferi satisfacție celui de la volan. Demarajul la 0 la 100 km/h este efectuat în 14,5 secunde, viteza de vârf fiind de 175 km/h.

Economicul Astra poate fi achiziționat la un prețde 19.390 de euro. Este considerabil mai ieftin decât omologul Golf, al cărui prețde listă este de 21.650 de euro.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Opel Astra ecoFLEX face puține compromisuri.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 441 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opel Astra ecoFLEX face puține compromisuri0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei