Google
PRISMA GLASS - Prelucrarea Sticlei
PRISMA GLASS - Prelucrarea Sticlei
PRISMA GLASS - Prelucrarea Sticlei
 
marţi, 14 dec 2010 - Anul XV, nr. 294 (4585)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,7612 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,256 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   1 imagine |   ø fişiere video

Audi A1 se vinde sub așteptări

Audi nu este deloc fericit de modul în care a fost primit primul său automobil mini. Deși a beneficiat de o promovare fără precedent în istoria modernă a mărcii germane, A1 nu și-a atins ținta de vânzări în primul an de producție. Deși nu se află la cote alarmante, vânzările decurg greoi pentru citadina premium.

”Intenționăm ca până la finele anului să comercializăm aproximativ 30.000 de unități A1, din care 20.000 numai în Europa”, susține compania din Ingolstadt care prevăzuse să producă 50.000 de modele până la sfârșitul lunii noiembrie. Ca simplă comparație rivalul Mini a vândut în ultimele trei luni pe piața europeană 42.000 de automobile.

Analiștii susțin că prețul ridicat al noului A1, de 15.800 de euro în Germania, acționează ca o piatră de moară asupra publicului tânăr, considerat principalul client. Nici chiar vedeta pop Justin Timberlake, ambasadorul acestei mașinii de oraș, nu a reușit să schimbe situația. Datorită prețului, A1 a atras în special clienții trecuți de 50 de ani. Aceștia sunt dispuși să plătească între 30.000 și 38.000 de euro pentru o versiunile mai bine echipate.

Pe de altă parte, interesul scăzut față de A1 se datorează și lipsei de ”imagine”, mai cred analiștii, care susțin că nu e ușor să te lupți cu un produs remarcabil de lifestyle așa cum e Mini care, pe deasupra, are și statut de mașină cult.

Dealerii Audi din Germania susțin că producătorul a schimbat între timp strategia pentru a stimula vânzările, oferind diverse bonusuri partenerilor din rețeaua autorizată, în funcție de numărul de unități A1 și data la care au fost comercializate.

Una din problemele cu care marca premium se confruntă pe final de an este creșterea depozitului existent. 45.000 de unități au fost deja fabricate și, practic, în momentul de față Audi are pe stoc peste 15.000 de modele, o situație extrem de neplăcută cu care nu s-a mai confruntat din 1996, când intra în producție A3.

A1 este disponibil doar în versiune hatchback în 3 uși, cu patru variante de motorizare, trei benzină 86, 122, 185 CP și un diesel de 105 CP.

Redresarea vânzărilor ar putea veni odată cu lansarea de anul viitor a modelului în cinci uși, dar și a versiunii sportive S1.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Audi A1 se vinde sub așteptări.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 164 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Audi A1 se vinde sub așteptări0.05

Iulius Mall Suceava
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Optik Tataru - Oftalmologie Ochelari Lentile Rame Optometrie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei