Dacia a fost gândită nu doar ca un brand de automobile ieftine ci și ca o marcă de volum. În ultimii doi ani producătorul autohton s-a afirmat prin creșteri exponențiale ale vânzărilor în țări precum Germania și Franța, susținute de un parcurs ascendent în topul 5 al satisfacției consumatorilor. Dacă pe piața germană cererea de automobile Dacia a scăzut cu peste 20%, piața franceză continuă să aprecieze mașinile românești
În luna octombrie vânzările de automobile Dacia în Franța au ajuns la 5.646 de unități. Ca o simplă comparație, compania mamă Renault a comercializat luna trecută 38.343 de unități, adică de 6,8 ori mai multe noi modele.
Dacia se plasează pe locul 8 în topul lunii octombrie, performanța plasând marca autohtonă foarte aproape de Toyota (locul 7 - 5.723 unități) și Opel (locul 6 - 5.874 unități).
Rezultatul este cu atât mai valoros având în vedere portofoliul redus, de numai 6 modele la Dacia, în raport cu oferta bogată a celor doi producători.
Merită menționat faptul că Dacia a bifat în octombrie unul din cele mai bune rezultate din 2010, reușind în octombrie să devanseze mărci de volum precum Fiat (5.442), Nissan (4.492), Kia (2.180), Skoda (1.343) și Chevrolet (1.810).
Cele mai apreciate modele sunt Sandero și Duster. Berlina Logan este abia pe locul trei în topul opțiunilor clienților francezi.