TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
vineri, 22 oct 2010 - Anul XV, nr. 249 (4540)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9256 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0527 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   6 imagini |   ø fişiere video

Nissan Juke este disponibil în România de la 15.490 de euro

Nissan inaugurează din acest an segment complet nou pe linie de vehicule crossover. Ultra-compact, îndrăzneţ, agil şi extravagant sunt cuvintele care caracterizează cel mai bine noul Juke, un SUV de buzunar, perfect adaptat stilului urban. Micul model japonez este disponibil în țara noastră începând din această săptămână, la prețuri cuprinse între 15.490 și 24.840 euro cu TVA.

Juke este fratele mai mic al lui Qashqai şi este gata sa spargă tiparele şi să alunge monotonia designului din clasa mică, combinând stilul extravagant cu energia şi cu buna dispoziţie. Nu mai există nimic asemănător cu Juke pe şoselele de azi.

Nissan este pe cale să schimbe din nou peisajul urban. Juke este diferit de oricare alta maşină, aducând un nou concept în segmentul B.  Arată neconvenţional, într-un stil care exprimă energie, putere şi transmite bună dispoziţie. Juke este un nou model care întăreşte reputaţia de pionier în design a mărcii Nissan şi se alătură familiei crossover din care mai fac parte Qashqai și Murano.

Juke a fost creat la Londra de specialiştii centrului Nissan Design Europe şi desăvârşit în Japonia la Nissan Design Center. Îndrăzneala designului este pe măsura importanţei pe care o are segmentul B pe piaţa europeană, de la Europa fiind aşteptate cele mai bune rezultate.

Designerii s-au inspirat din mai multe surse. Au căutat vehiculele sinonime cu viaţă sportivă, cu activitatea intensă, iar pe listă s-au regăsit inclusiv motocicletele şi maşinile de raliu. Rezultatul combină toate aceste teme, caracterizate de ADN-ul Nisan. Juke are o formă solidă, care reflectă elementele SUV ale designului crossover. Dar în acelaşi timp, atrage prin liniile rotunjite complexe şi prin profilul coupe, accentuat de mânerele uşilor din spate, mascate la nivelul ferestrelor, care creează impresia că modelul are 2 uşi. Grupurile optice spate sunt în formă de boomerang, ca la Nissan 370Z, însă au personalitate. Juke nu copiază, iar acest lucru este valabil şi pentru detaliile de design marcate de ADN-ul Nissan.

Jumătate SUV, jumătate maşină sport. Partea de jos a caroseriei Juke este latura SUV, cu garda la sol înaltă, roţile mari, pasajele roţilor accentuate şi finisate cu profile robuste, la fel ca pragurile. Inspiră protecţie, soliditate. Partea de sus a caroseriei se remarcă însă prin stilul pur sportiv.

Şi interiorul reflectă agilitatea crossover-ului Juke. Consola centrală inspirată de designul motocicletelor şi finisajele portierelor sunt total inedite, creând o atmosferă antrenantă. Maneta schimbătorului este foarte aproape de volan, dar poziţia de condus este înaltă, pentru totală vizibilitate, ca în SUV. La pornirea motorului, acele turometrului şi ale vitezometrului parcurg un tur de ceas, ca la maşinile şi motocicletele sport. Senzaţia de nou şi spectaculos a interiorului este amplificată de atenţia la detalii, culorile şi calitatea materialelor.

Geometria suspensiilor urmăreşte confortul şi rafinamentul, iar în combinaţie cu garda la sol înaltă nu produce acelaşi disconfort ca la maşinile convenţionale de segment B la trecerea pe denivelări şi peste sistemele de încetinire a traficului. In acelaşi timp, centrul de greutate a fost plasat cât mai jos posibil pentru a se reduce ruliul în viraje. Juke foloseşte şi o nouă structură în formă de inel, prin care suspensia spate este conectată la caroserie, structură ce creşte rigiditatea torsională.

Sistemul de tracţiune integrală All Mode 4x4-i disponibil la Juke, în combinaţie cu suspensiile spate Multilink şi cu noul sistem Torque Vectoring System este o premieră pentru segmentul B.

Torque Vectoring System amplifică agilitatea şi manevrabilitatea, în ciuda gărzii la sol înalte şi a confortului fără compromisuri. Daca sistemul de tracţiune integrală este capabil să gestioneze permanent distribuţia cuplului între puntea faţă şi puntea spate, sistemul TVS redistribuie cuplul şi între cele două roţi posterioare, între 0 şi 100%. Acest ansamblu optimizează controlul asupra cuplului transmis la roţi, adaptat la stilul de condus al şoferului şi la condiţiile de drum. Rezultatul este o ţinută de drum în viraje neobişnuită pentru un crossover, cu o agilitate remarcabilă şi în control deplin.

În viraj, sistemul creşte cuplul transmis roţii din exterior. Diferenţa de cuplu acordată celor două roţi, stânga şi dreapta, permite maşinii să urmeze cu precizie traiectoria stabilită, virajul fiind parcurs mai rapid, fără devieri.

Sistemul TVS "înţelege" intenţia de virare a şoferului, măsurând unghiul direcţiei, forţa asupra pedalei şi viteza la roată. Monitorizând rotaţia faţă de axul central vertical al maşinii, sistemul optimizează cuplul pentru parcurgerea virajului aşa cum intenţionează şoferul.

Gama Juke oferă trei variante de motorizare, două pe benzină şi una diesel.

Vârful de gama este noul motor turbo pe benzină cu cilindree de 1,6 litri, care dezvoltă 190 CP. Gama cuprinde şi motorul aspirat pe benzină cu cilindree de 1,6 litri care dezvoltă 117 CP. Acesta beneficiază de asemenea de noul sistem de injecţie şi de numeroase modificări menite a creşte performanţele dinamice şi a scădea consumul de carburant.

Motorul diesel de 1,5 litri dezvolta 110 CP, cuplul maxim de 240 Nm fiind disponibil încă de la 1.750 rpm. Disponibil cu tracţiune faţă şi cu transmisia manuală în şase trepte, oferă un consum de 5,1 litri/ 100 km în regim combinat şi emite doar 134g/km CO2.

Noul Nissan Juke este disponibil cu trei niveluri de echipare: Visia, Acenta şi Tekna.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Nissan Juke este disponibil în România de la 15.490 de euro.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 490 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nissan Juke este disponibil în România de la 15.490 de euro0.05

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei