BMW privește cu optimism spre viitor și spune că ce a fost mai greu a trecut. Colții recesiunii încă se mai văd, însă veştile bune încep să se înmulțească, ceea ce nu poate fi decât benefic pentru sectorul premium. Potrivit unui oficial al companiei, X6 a devenit un ”simbol” al succesului global.
”Nu am reușit doar să creștem producția, ci și vânzările lui X6 pe fiecare piață de tradiție pentru BMW” explică purtătorul de cuvânt. ”X6 a mers cu motoarele turate în recesiune și este oarecum surprinzător cum alte modele poziționate mai jos ca prețîn gama noastră nu au putut ține pasul cu creșterea cererii pentru acest vehicul”.
X6, primul SUV-coupe din lume, se vinde foarte bine în SUA dar și în Europa. Modelul a reuşit să ajungă la inima clienţilor mai repede decât s-ar fi aşteptat BMW.
Dealerii mărcii germane susțin că au găsit şi un răspuns la acest „fenomen”. În primul rând fluctuațiile preţului la combustibili au scăzut în intensitate iar apetitul pentru credite a redevenit actualitate.
Tot dealerii mai spun că SUV-ul a atras în special clienţii tradiţionali care şi-ar fi comandat înainte doar o versiune X5, dar şi cumpărători noi orientaţi în special pe modele de clasă medie de la BMW. X6 înglobează trei beneficii majore: confort de limuzină, performanţele unui vehicul 4x4 şi şarmul tipic versiunilor coupe.
X6 şi-a făcut intrarea în lume la Detroit, fiind cel mai aşteptat produs în familia BMW.
Litera X semnifică prezenţa tracţiunii integrale de tipul xDrive, capabilă să imprime o ţinută de drum fără egal. Sistemul 4x4 este asistat în permanenţă de un dispozitiv numit Dynamic Performance Control, care împarte cuplul motor între axele punţii faţă şi spate, dar şi între roţile din stânga şi dreapta, conferind astfel agilitate şi stabilitate sporită.
X6 oferă spaţiu doar pentru patru persoane iar din punct de vedere estetic este asemănător cu X5, diferenţa majoră fiind partea din spate, unde umerii coboară puternic spre hayon. Interiorul luxos şi bine organizat - una din specialităţile casei, nu surprinde cu nimic special faţă de ceea se poate observa în habitaclul unui BWM. Motorizările sunt puternice dar mult mai eficiente în privinţa consumului de carburant.
Sunt oferite unităţile diesel twin-turbo de 3.0 litri de 245 CP și 306 CP la care se adaugă două unităţi pe benzină de V6 şi V8 de 306 şi 407 CP. BMW oferă şi puternicul motor pe injecţie directă de V8 de 555 CP aflat pe versiunea sport X6M. Transmisia include o cutie de viteze manuală cu şase rapoarte demultiplicată pentru un stil de condus mai agresiv şi o cutie automată tot în şase trepte furnizată de ZF.
Tarifele pentru piaţa locală pentru BMW X6 pornesc de la 63.488 de euro cu TVA.