Hyundai nu a trecut cu vederea Salonul Auto de la Paris, ținând cont de amploarea pe care au luat-o vânzările sale în Europa. Alături de cele mai importante debuturi s-a aflat și juniorul gamei, i10 acum în versiunea restilizată. Modelul de orașva fi comercializat spre sfârșitul anului.
Citadina primește o serie de retușuri mai pregnante la partea frontală. Sursa de inspirație va fi noul ix35, câteva din elementele acestui crossover fiind reinterpretate pe micul model. Astfel, i10Facelift își va adapta într-o oarecare măsură linia exterioară la cea mai recentă temă stilistică pe care Hyundai o numește sculptura fluidică.
Blocurile optice și grila vor prezenta similarități cu cele ale crossoverului ix35, în timp ce interiorul va plusa printr-o creștere calitativă.
Pe lângă modificările aplicate la exterior și interior, i10 Facelift va beneficia pentru prima oară de motoare Euro 5.
Gama se îmbogățește cu un nou motor și o versiune optimizată. Hyundai va crește puterea propulsorului pe benzină de 1.2 litri care acum dezvoltă 78 CP. În ciuda acestui fapt, consumul și emisiile vor fi reduse grație recalibrărilor de la nivelul blocului motor, ce vor avea ca efect direct sporirea performanțelor.
i10 poate asigura acum un consum mediu de 5,0 litri/100 km, emisiile fiind de 119 g/CO2 pe kilometru, însă, în urma optimizărilor, cifrele vor suferi ușoare schimbări.
Unitatea de 1.1 litri și 59 de cai putere va ieși din ofertă, Hyundai intenționând să îl înlocuiască pe viitor cu un propulsor de trei cilindri.
Hyundai a lansat totodată și un nou propulsor cu o cilindree de 1.0 litru, care emite doar 99 g de CO2/km. Unitatea, derivată din motorul de 1.2 litri, dispune de patru cilindri și un sistem de deschidere variabilă a valvelor.