TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
miercuri, 18 aug 2010 - Anul XV, nr. 193 (4484)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9265 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0823 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Volkswagen Golf imbatabil în iulie, Polo singurul care poate întrerupe supremaţia

Volkswagen va fi greu, dar nu imposibil de mişcat de pe prima poziţie a clasamentelor de vânzări din Europa. Recesiunea aproape că este sfidată de constructorul german a cărui influenţă continuă să fie una puternică în rândul cumpărătorilor. Și în luna iulie germanii au monopolizat topul 10 pe modele şi mărci, restul concurenţilor neavând încă resursele necesare pentru a ataca liderul.

 

Dominaţia lui Golf se apropie de sfârşit?

 

Pentru Volkswagen această veste nu ar trebui să fie îngrijorătoare, pentru că în spatele titanului Golf se află fratele său mai mic, Polo, model care de trei luni de zile s-a plasat constant pe locul doi în top 10 modele. Vânzările lui VW  Polo au sărit în aer (+83.7%) pentru a doua oară consecutiv, în timp ce vânzările de Golf continuă să scadă de la o lună la alta, - 25.4% în luna iulie.

Luna august ar putea consemna o rocadă istorică, Polo având foarte mari şanse să se instaleze la conducerea topului 10.  Ar fi pentru prima oară când Polo ar reuşi o astfel de performanţă în faţa mult mai celebrului Golf, care totuşi are un avantaj major, de aproape 100.000 de unităţi la vânzările pe 2010, comparativ cu Polo.

 

Iulie luna schimbărilor dramatice

 

Intrat pentru numai o lună, noul Citroen C3 a părăsit top 10, locul său fiind luat de Nissan Qasqhai, o surpriză mai mult decât plăcută pentru constructorul japonez aflat la prima reuşită în clasamentul de vânzări european. Prezenţa pe locul 9 a acestui crossover are şi o explicaţie logică, modelul beneficiind pe întreg continentul de preţuri speciale, ceea ce a atras un număr ridicat de clienţi la reprezentanţele Nissan.

Aflate mai tot timpul în primele zece, Fiat Punto şi Fiat Panda nu se mai regăsesc în clasamentul lunii iulie, vânzările mărcii italiene intrând de ceva timp pe o pantă descendentă.

Un alt model ameninţat să-şi piardă locul în grupa maşinilor fruntaşe la vânzări este Ford Focus ale cărui vânzări au ajuns la un minim al acestui an, de - 33%.

În ciuda aprecierilor pozitive, noul Opel Astra pierde teren în faţa rivalilor săi Volkswagen Golf şi Renault Megane, performanţa negativă din iulie aruncând cel mai elaborat model al clasei compacte de pe locul 4 (iunie) pe locul 8 (iulie).

Fiesta, Clio, şi Corsa, trei modele rivale în segmentul B au avut şi ele evoluţii negative în luna iulie, ca de altfel majoritatea performerilor clasamentului. Excepţiile de regulă au fost VW Polo (+83.7%), Renault Megane (+15.4%) şi Nissan Qashqai (+11.7%).

 

În topul constructorilor, Volkswagen îşi menţine primul loc în Europa, fiind urmat de Ford, Renault şi Opel.

O evoluţie deloc surprinzătoare au avut Hyundai, Chevrolet şi Kia, care, deşi nu fac parte din primii 10 mari jucători la nivel european au reuşit să îşi dubleze vânzările. 

În rândul mărcilor premium BMW, Audi şi Mercedes împart primele trei locuri brandurile germane fiind foarte apropiate ca performanţe în luna iulie.

În primele şapte luni ale anului curent, piaţa europeană a noilor automobile a scăzut cu 1,5% comparativ cu 2009, potrivit analizei efectuate de Jato Dynamics. Intrarea pe zona ”roşie” se datorează unui declin puternic al vânzărilor în iulie 2010 faţă de iulie 2009.

Una din principalele cauze ale acestei scăderi este încheierea programelor de tip Rabla pe pieţe de top precum Marea Britanie şi Franţa, coroborate cu reducerea semnificativă a interesului pentru noile maşini pe alte două pieţe importante, Germania şi Italia.

O contribuţie destul de însemnată la deprecierea vânzărilor au avut-o şi ţările din centrul şi estul Europei, zona Balcanilor înregistrând cele mai slabe rezultate de la începutul anului.

Luna trecută numărul înmatriculărilor de noi maşini în Europa a scăzut cu 17,4 % faţă de iulie 2009.

 

Top 10 vânzări modele – iulie 2010, Europa

1.Volkswagen Golf - 37.032 (-25.4%)

2.Volkswagen Polo - 30.110 (+83.7%)

3.Ford Fiesta - 28,966 (-28.0%)

4.Renault Clio - 23.453 (-6.4%)

5.Renault Megane - 23.144 (+15.4%)

6.Peugeot 207 - 22.558 (-31.9%)

7.Opel/Vauxhall Corsa - 21.802 (-28.3%)

8.Opel/Vauxhall Astra - 21,273 (-20.8%)

9.Nissan Qashqai - 20.510 (+11.7%)

10.Ford Focus - 19.764 (-33.2%)

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Volkswagen Golf imbatabil în iulie, Polo singurul care poate întrerupe supremaţia.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 289 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Volkswagen Golf imbatabil în iulie, Polo singurul care poate întrerupe supremaţia5.051

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei