Mercedes-Benz are numai cuvinte de laudă la adresa reprezentantului său în clasa medie. Celebrul E-Klasse este deja o vedetă în segmentul premium, un model care atestă nu doar faptul că noua generație a fost aşteptat cu interes, dar are şi foarte mulţi admiratori.
Comercializat din martie anul trecut, noul E-Klasse a reuşit să atragă până în prezent peste 300.000 de clienţi în întreaga lume, o cifră impresionantă, având în vedere nu doar preţul maşinii, ci şi climatul economic global.
"Noul E-Klasse este un adevărat succes, stabilind anumite standarde în ceea ce priveşte siguranţa, confortul şi eficienţa. Suntem foarte încântaţi de răspunsul pozitiv al clienţilor la adresa lui E-Klasse", a declarat Joachim Schmidt, vice-preşedinte executiv al departamentului de vânzări şi marketing.
De la lansarea noului E-Klasse și până astăzi, Mercedes a vândut peste 230.000 de unităţi E-Klasse sedan. Versiunea de familie se bucură de un succes mai ales în Europa, în prima jumătate a anului fiind livrate 28.000 de unităţi. Modelul coupe lansat anul trecut în mai a convins deja mai bine de 60.000 de clienți.
”Suntem încântaţi de răspunsul pozitiv, deoarece E-Klasse a fost întotdeauna un model foarte important pentru Mercedes-Benz. Este un exemplar care reuneşte atributele de bază ale brandului nostru: siguranţă, confort şi calitate”, afirmă vicepreşedintele departamentului de marketing şi vânzări, Klaus Maier.
Pe lângă numeroasele sisteme din dotare, E-Klasse se evidenţiază şi la capitolul motorizări, oferind o paletă bogată de unităţi eficiente.
În prezent, gama E-Klasse numără cinci modele: versiunile sedan, coupe, estate, cabrio şi sportivul E 63 AMG.