Chevrolet a lăsat o impresie bună la Geneva, unde s-a prezentat cu cel mai avansat concept din ultimii ani. Aveo RS este prototipul care va sta la baza viitoarei generații Aveo, care abordează dintr-o cu totul altă perspectivă partea estetică și tehnică.
Nu este exclus ca acronimul RS să fie chiar o trimitere la un viitor model sportiv, având în vedere dotările din pachetul exterior. Conceptul actual înglobează totodată aspirațiile globale ale Chevrolet în clasa mică. Noua generație Aveo va fi comercializată în Europa începând din 2011.
General
Conceptul prefațează viitoarea generație Aveo, care, spre deosebire de cea actuală, va avea distribuție globală. În Europa, pe piețele europene și-a câștigat notorietatea de ceva timp, în SUA și Canada modelul Aveo va avea statut de debutant, însă designul și elementele care dau efect exteriorului vor cântări foarte mult în decizia clientului.
Prototipul Aveo RS este propulsat de motorul supraalimentat Ecotec de 1,4 l, extrem de eficient, ce dezvoltă 138 de cai putere. O transmisie manuală cu şase trepte de viteză este proiectată pentru ca autovehiculul să ofere o experienţă de conducere pasională.
Exterior
Fiind mai lung, mai lat şi mai spaţios decât varianta actuală a modelului Aveo, autovehiculul Aveo RS expune elementele de design cu aspect îmbunătăţit din interior şi din exterior şi prezintă numeroasele opţiuni de personalizare ce ar putea fi disponibile pentru autovehiculul din următoarea generaţie.
Jantele Aveo RS sunt de 19 inch şi au cinci spiţe şi un logo Chevrolet din bronz roşu, cu finisaj metalic. Pasajele roţilor dezvăluie etriere de frână Boracay Blue de mari dimensiuni.
Habitaclu
Interiorul este, pe cât de funcţional, pe atât de elegant, cuprinzând spaţii de depozitare în consola centrală şi în portiere. Scaunele din spate se rabatează complet, permiţând transportarea obiectelor de dimensiuni mari.
Designul inspirat din aspectul motocicletelor este continuat în interior, printr-un tahometru analog rotund, amplasat în interiorul unui ecran LCD asimetric, decorat, de asemenea, cu metal striat cu decupaje rotunde; orificiile de ventilaţie laterale, rotunde, sunt din aluminiu.