Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 9 mar 2010 - Anul XV, nr. 56 (4347)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9767 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,583 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Geneva 2010

Koenigsegg Agera, concept de design și forță brută

Click aici pentru VIDEO

Koenigsegg este un constructor de nișă cu un număr de modele de serie ce pot fi numărate pe degetele de la o mână.

În ciuda acestui fapt, exclusivista marcă de automobile sportive a fost prezentă la Geneva cu o premieră mondială.

Conceptul Agera a strălucit în lumina reflectoarelor și a reușit să devină una din atracțiile salonului, mulțumită atât aspectului exterior cât și puterii pe care o posedă.  

Numele exoticului supercar suedez derivă din grecescul ”Ageratos”, care însemnă veșnic tânăr. Formele sale trădează apartenența la clasa sportivelor ultra-rapide, iar sistemul de propulsie vine să confirme același lucru.  

 

Motor

Koenigsegg Agera este un adevărat monstru mecanizat. Inginerii au creat un motor bi-turbo, capabil să genereze 910 cai putere, cu 91 mai puțin decât un Bugatti Veyron.

La roți ajunge un cuplu de 1.100 Nm, suficient cât să propulseze modelul în câteva clipe până la 100 km/h.

Performanțele nu se cunosc, probabil din cauza faptului că trenul de rulare urmează să mai primească diverse îmbunătățiri.

 

Interior

Habitaclul poate găzdui două persoane, în condiții de confort superioare multor sportive din zilele noastre. Unele elemente interioare par neterminate, însă vorbim de un concept.

Există și detalii care impresionează. Spre exemplu, sistemul de iluminare Ghost Light, o tehnologie unică prin care lumina pătrunde în interior cu ajutorul unor nanotuburi poziționatesub butoane. Consola centrală din fibră de carbon și tunelul median conferă o notă sportivă întregului ansamblu interior.

 

Sistem frânare

Agera este vulcanică, iar pentru a ține în frâu cei 910 cai putere este nevoie de pârghii solide. Astfel, Koenigsegg a conceput un sistem de frânare cu discuri generoase de 392 mm pe față și de 380 mm pe spate.

 

Design

Din punct de vedere estetic, mașina de studiu prezintă o aerodinamică mai bună și câteva particularități la partea din spate. Secțiunea fronatală se bazează pe trăsături latine cu forme ample și suprafețe netede.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Koenigsegg Agera, concept de design și forță brută.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 2216 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Koenigsegg Agera, concept de design și forță brută5.051

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei