Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 6 ian 2010 - Anul XV, nr. 3 (4294)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6625 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   5 imagini |   ø fişiere video

Jaguar XFR, fiara neîmblânzită atacă panzerele germane

Jaguar atacă la fileu diviziile sport germane şi japoneze. Cu un aspect inconfundabil şi cu o motorizare care o va pune sub semnul întrebării performanţele multor rivali, versiunea XFR îşi face simţită prezenţa pe piaţa europeană.
Pe lângă dinamica de top şi designul rafinat, XFR vrea să cucerească şi prin preţ. În Germania, acesta poate fi achiziţionat la un preţ de bază de 89.900 de euro, modelul sportiv al britanicilor de la Jaguar fiind mai ieftin cu 4.800 de euro faţă de BMW M5, cu 16.100 de euro decât noul Mercedes E 63 AMG şi cu 17.300 de euro faţă de Audi RS6.
Destinată să şifoneze rău de tot reputaţia „monştrilor sacri”, noua maşină este cel mai puternic model fabricat vreodată de Jaguar. Modelul de top XFR este pus în mişcare de un agregat V8 de 5,0 litri ce produce 510 cai putere.
În ceea ce priveşte consumul, Jaguar susţine că noua versiune sport are nevoie în medie de 12,5 litri pentru a putea parcurge 100 de kilometri în timp ce RS6 consumă 13,9 litri /100 km iar BMW M5 14,8 l/100 km. Motorul ce dispune de injecţie directă de combustibil furnizează un cuplu maxim de 625 Nm, trimis roţilor punţii spate prin intermediul unei cutii automate cu 6 trepte.
Ca performanţe XFR se situează foarte aproape de rivalii săi, însă nu-i depăşeşte. Demarajul se efectuează în 4,9 secunde iar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.
Diferenţialul spate este controlat electronic şi poate împărţi cuplul pe fiecare roată cu ajutorul unui sistem format dintr-un motor electric şi un cuplaj cu mai multe discuri. Suspensiile sunt controlate tot electronic, reglajul fiind făcut automat de prin intermediul unui sistem care ajustează tăria suspensiei.
Jaguar XFR este disponibil cu 8 culori pentru caroserie, jante din aliaj de 20 de inch şi un sistem de frânare performant.
 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Jaguar XFR, fiara neîmblânzită atacă panzerele germane.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 929 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jaguar XFR, fiara neîmblânzită atacă panzerele germane0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei