DEMAX
DEMAX
DEMAX
 
marţi, 8 dec 2009 - Anul XIV, nr. 288 (4274)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8732 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,1013 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
PNL
PMP
PSD
PRO Romania
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   6 imagini |   ø fişiere video

Mazda CX-7, restilizare minoră plus un nou motor diesel

Mazda este gata să lanseze un nou atac în forţă pe piaţa vehiculelor recreaţionale. Odată cu apariţia versiunii restilizate a modelului CX-7 japonezii încearcă să continue evoluţia ascedentă în segment. La doi ani după lansarea sa în Europa, cel mai impunător SUV al japonezilor de la Mazda îşi schimbă uşor înfăţişarea, partea frontală primind ornamente cromate şi o priză centrală de aer în formă de trapez, spoiler şi proiectoare de ceaţă noi, fante de aerisire mai generoase şi o pereche de catadioptri pe spoilerul spate. La interior totul este identic vechii versiuni cu excepţia planşei de bord, volanului, butoanelor pentru climă şi sistemul audio, şi a unui ecran color fixat în consola centrală. O noutate absolută o constituie motorul diesel de 2,2 litri de 173 de cai putere, ce figurează şi pe Mazda6. Până acum modelul era disponibil doar cu propulsoare pe benzină, apariţia unei versiunii pe motorină fiind o mutare logică pe o piaţă foarte deschisă agregatelor diesel. Conform datelor oferite de producător, CX-7 Facelift consumă în medie 7,5 litri/100 km, emisiile fiind cifrate la 199 g/km, motorul îndeplinind astfel normele Euro 5. Performanţele dinamice nu sunt foarte încântătoare, dar pentru un SUV de talie medie cifrele sunt la limita „normalului”. Acceleraţia de 0 la 100 km/h se face în 11,3 secunde, viteza de vârf fiind de 200 km/h. În oferta modelului nipon se mai află un propulsor turbo pe benzină de 2,3 litri. Acesta este echipat cu un sistem de injecţie directă şi dezvoltă 260 de cai putere. Ambele versiuni de motorizare dispun de tracţiune integrală, însă acesta acţionează doar în acele momente când aderenţa este precară, în majoritatea cazurilor tracţiunea realizându-se doar pe puntea faţă. Pe lângă aspectul proaspăt, caroseria dispune de 7 culori din care treI sunt noi: Aluminum Metallic, Stormy Blue Mica şi Sparkling Black Mica. La interior totul este identic vechii versiuni cu excepţia planşei de bord, a volanului, butoanelor pentru climă şi sistemul audio, şi a unui ecran color fixat în consola centrală. Printre dotările noi disponibile pe CX-7 se află un sistem de avertizare a şoferului la depăşirea benzii de rulare şi cel de activare al farurilor de întâlnire în cazul unor opriri bruşte realizate la viteze de peste 50 km/h.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Mazda CX-7, restilizare minoră plus un nou motor diesel.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 711 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mazda CX-7, restilizare minoră plus un nou motor diesel0.05

Shopping City Suceava
Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
MedClinic
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Programul Rabla 2020
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei