Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 7 nov 2009 - Anul XIV, nr. 262 (4248)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9761 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6567 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Lexus dezvăluie LS 600h Facelift

Lexus a intrat în cartea de aur a industriei auto pentru simplul fapt de a accelerat intrarea tehnologiilor pe linie ecologică într-un segment unde majoritatea pun accent pe confort şi siguranţă.
Cu aproape trei ani în urmă, înainte ca rivalii germani să hibride, japonezii de la Lexus prezentau lumii prima limuzină hibridă, LS 600h, un experiment mult prea costisitor pentru unii din cauza preţului de achiziţie dar şi la profitului obţinut. Este şi la ora actuală cea mai scumpă maşină fabricată în Japonia, dotată cu o transmisie CVT - cu variaţie continuă, cu 8 trepte, şi un pachet complet de inovaţii tehnologice.
Anul 2010 marchează jumătatea ciclului de viaţă al limuzinei, astfel că LS 600h trece prin filtrul unei restilizări. Tehnic şi estetic schimbările sunt mărunte pentru că sedanul de top Lexus nici nu avea nevoie de transformări majore. Chiar dacă motorul oferă acelaşi număr de cai putere, apetitul pentru benzină este mai mic graţie unor detalii ce şi-au dovedit pe parcurs utilitatea. Luxosul hibrid, echipat cu un motor cu 8 cilindri ce produce 438 de cai putere, poate demara de la 0 la 100 km/h în 5,5 secunde şi dispune de o cutie automată cu 8 trepte. Două generatoare MG1 şi MG2 dezvoltă 165 kW (224 cai putere) suficienţi pentru a propulsa cu lejeritate sedanul de două tone. În ciuda resurselor de putere, LS 600h este creditat cu un consum mediu de 9,2 litri la 100 km. Lexus afirmă că limuzina şi-a sporit eficienţa cu ajutorul unor mici artificii tehnice introduse odată cu versiunea restilizată. Este vorba de funcţia ECO prin care sistemele maşinii vor îndemna la un stil de şofat domol fără bruscări ale pedalei de acceleraţie. Deşi mai puţin vizibile schimbările exterioare au vizat numeroase componente printre care spoilerul, grila faţă, şi evacuările cromate.
Dacă farurile şi-au păstrat tenta albastră, oglinzile laterale au fost înlocuite cu unele noi care încorporează acum semnalizatoare. În interior, mai evidentă este introducerea unei tapiţerii de culoare gri deschis şi a noilor ceasuri de bord. Lexus LS600h Facelift se bucură şi de un portbagaj mai voluminos ca urmare a repoziţionării bateriilor nichel-metal de 288 de volţi ce alimentează motoarele electrice.

 

 

 

 

Lexus LS600h, nava ecologistă a diviziei de lux de la Toyota trece printr-un facelift de jumătate de carieră şi primeşte noi inovaţii tehnologice şi un portbagaj mai cuprinzător.

Lexus LS600h este limuzina celor care vor lux fără prea multe remuşcări ecologiste, dar timpul nu stă în loc nici pentru acest model şi implicit se cere un facelift. Modificările estetice exterioare pot fi trecute foarte uşor cu vederea, cea mai evidentă noutate fiind noua grilă, inspirată de hibridul HS250h. De asemenea, oglinzile au o formă puţin schimbată şi încorporează noi semnalizatoare cu LED-uri, iar lista se cam opreşte aici.

În interior, cea mai importantă adiţie este reprezentată de display-ul central TFT LCD. Ceasurile de bord au fost, de asemenea, evidenţaite într-un mod uşor diferit. Mai există însă o serie schimbări minore pe care probabil nu mulţi le vor repera, dar cea mai evidentă este introducerea unei tapiţerii de culoare gri deschis, care crează o atmosferă mai elegantă şi odihnitoare. Serenitatea pentru cei care vor călători pe locurile din spate va fi asigurată şi de pachetul Lexus Rear Seat Relaxation Pack. În plus pasagerii vor putea profita şi de mai mult spaţiu pentru bagaje, datorită reamplasării bateriilor rezultând considerabil mai mult spaţiu.

Ca şi inovaţii tehnologice, care vor influenţa consumul, Lexus a introdus pe acest model un mod de funcţionare ECO, care cenzurează pornirile viteziste în favoarea ecologiei. De asemenea, un detaliu mic, dar care contează pentru a merge cât mai economic, este un sistem care monitorizează poziţia pedala de acceleraţie şi nu acţionează la impulsurile slabe, involuntare. Astfel se previn pierderile iraţionale şi rezultă o ţinută de drum cât mai liniară.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Lexus dezvăluie LS 600h Facelift.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 568 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lexus dezvăluie LS 600h Facelift0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei