Bugatti nu putea să ignore tendinţele fierbinţi care au pus stăpânire pe majoritatea constructorilor de lux. Iar acest amănunt este subliniat de conceptul Galibier 16C, ce are foarte mari şanse să ajungă în producţia de serie.
Modelul este primul sedan din ultimele şapte decenii în care Bugatti s-a orientat exclusiv asupra versiunilor cu două locuri. Acesta beneficiază de un şasiu şi o caroserie cu o compoziţie din fibră de carbon şi aluminiu care ajută la creşterea rigidităţii şi reducerea semnificativă a greutăţii şi implicit a consumului. Chiar dacă împrumută elemente de design şi motorizarea W16, limuzina Bugatti nu este nici pe departe la fel de extremă ca Veyron. Propulsorul este ceva mai „cuminte” având „doar” 800 de cai putere faţă de 1001 cât deţine Veyron.
Imensele resurse ale agregatului cu o cilindree de 8.0 litri sunt repartizate ambelor punţi prin intermediul unui sistem de tracţiune integrală. Cuplat la o cutie automată cu opt rapoarte şi convertor de cuplu, Galibier 16C devine astfel al treilea model din lume, după Lexus LS600 şi BMW 760i, echipat cu o astfel de transmisie. Cutia de viteze care face legătura între roţi şi motor trebuie să facă faţă acceleraţiilor extrem de agresive, în timp ce frânele din carbon ceramic au datoria să oprească eficient şi la timp luxosul automobil ce cântăreşte două tone. Prototipul atinge o viteză maximă de 352 km/h, cu 56 mai puţin decât Veyron. În schimb, la capitolul spaţiu interior Galibier 16C cu cei peste 5 metri lungime surclasează net super-sportivul coupe. Bugatti estimează că 2013 va putea începe producţia versiunii de serie ce va costa peste 1,3 milioane de euro.