Fiat a sosit la Frankfurt cu o versiune restilizată, dar care a furat numeroase priviri.
În lipsa unor noutăţi majore, Punto Evo a constituit atracţia standului italian, un model cu aspect mai dinamic şi stilat care nu este altceva decât a doua etapă de viaţă a vechiului Grande Punto.
Cu numele şi exteriorul restilizat, modelul de clasă sub-compactă ţinteşte spre succesul înregistrat până acum de predecesorul său care s-a clasat constant în topul primelor 10 autoturisme comercializate în Europa.
Sub aspect estetic, modificările efectuate sunt destul de pregnante, astfel că identitatea lui Punto Evo îl va ajuta să se diferenţieze destul de uşor faţă de Grande Punto.
Schimbările s-au produs la blocurile optice, faţă şi spate, grila motor - acum mai mică, spoilere cu design mai dinamic şi o capotă pe care s-au aplicat mici artificii de ordin aerodinamic. Designerii Fiat au remodelat şi interiorul la nivelul planşei de bord, iar plasticul a fost înlocuit cu materiale mai plăcute la atingere.
Punto Evo reprezintă trecerea la un nou nivel de design, tehnologie, plăcere de a conduce şi respect pentru mediu.
Punto Evo aduce în atenţie o gamă de motorizări noi, diesel Multijet şi benzină MultiAir care îndeplinesc standardul de poluare Euro 5. Deocamdată, Fiat a vorbit doar despre unitatea 1.3 Multijet şi 1.4 MultiAir ce dispun de un sistem Start&Stop, tehnologie axată pe reducerea consumului de carburant.
Fiat Punto Evo va fi lansat în România în primul trimestru din 2010.
Preţurile vor fi cunoscute la momentul debutului.