Ford a bifat la Frankfurt, lansarea unuia dintre cele mai populare monovolume din Europa.
A doua generaţie C-MAX şi-a făcut în cele din urmă apariţia, aceasta fiind şi principala atracţie de la standul mărcii americane. Maşina de familie cu dimensiuni compacte împrumută o serie de elemente estetice de la conceptul Iosis MAX dezvelit în martie la Geneva.
Odată cu debutul noului C-MAX vor fi introduse o serie întreagă de noi sisteme prin care Ford vrea să demonstreze nivelul atins prin inovaţie şi avans tehnologic.
De exemplu, în echiparea monovolumului va intra un sistem de parcare paralelă semi-automat şi dispozitiv de detecţie pentru eliminarea „unghiului mort” din oglinzile laterale, echipamente întâlnite mai frecvent în oferta modelelor premium. Pe lângă acestea, îşi va face apariţia şi motorizarea 1.6 EcoBoost, ce funcţionează pe benzină, echipată cu injecţie directă de ultimă generaţie.
Propulsorul va fi capabil să stabilească noi repere în materie de economie de carburant dar în acelaşi timp ameliorează caracteristicile ecologice ale maşinii.
Silueta atletică este dublată de conturul plafonului care ia aspectul unui coupé, în timp ce arhitectura secţiunilor faţă şi spate propun o îmbinare între sportivitate şi funcţionalitate. Noul Ford C-MAX va fi lansat în a doua jumătate a anului viitor şi este primul dintr-o nouă generaţie de vehicule globale dezvoltate pe o platformă dedicată segmentului compact, ce va fi utilizată în următorii ani de toate derivatele gamei Focus.
Familia de modele globale va include şi noul Ford Focus a cărui lansare este prevăzută spre finele lui 2010.