Opel va avea un cuvânt greu de spus în clasa maşinilor de performaţă. Noul Insignia OPC este versiunea „sălbatică” a celei ce a fost desemnată „Maşina Anului 2009 în Europa”, motiv pentru care oficialii Opel se aşteaptă la vânzări mai mari decât în trecut. Sportivul vehicul se individualizează la exterior prin fantele de aer verticale poziţionate sub faruri, prin jantele fumurii de 19 inch (sau opţional de 20 inch), spoiler spate de dimensiuni mai mari cu terminaţii duble integrate, iar la interior prin scaunele sportive Recaro, praguri personalizate, volan sportiv şi o grafică specială a instrumentarului de bord. Insignia OPC este primul automobil de performanţă al celor de la Opel care dispune de tracţiune integrală, sistemul Adaptive 4X4 cu diferenţial Haldex, şi un motor V6 turbo preluat de la modelul de vârf şi adus la parametrii unei sportive de top. Sub capotă se află un agregat de 325 de cai putere şi un cuplu maxim de 400 Nm trimis la ambele punţi prin intermediul unei cutii cu 6 trepte. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, în timp ce demarajul de la 0 la 100 km/h se efectuează în 6 secunde. Sistemul Flex-Ride oferă trei funcţii adaptate stilului de şofat: Normal, Sport şi OPC. Bazat pe linia conceptului GTC coupe, noul Insignia OPC dispune de o nouă axă faţă, un şasiu mecatronic de asemenea nou, o suspensie specială – HiPerStrut, care ajută la abordarea mai fermă şi precisă a virajelor. Garda la sol este coborâtă cu 10 mm, iar sistemul de frânare Brembo în combinaţie cu discurile perforate garantează performanţe optime. Opel va comercializa primele exemplare Insignia OPC începând din octombrie 2009.