Dacia este producătorul care a profitat cel mai mult de pe urma recesiunii. Vânzările producătorului autohton au crescut pe toate pieţele vest-europene, motiv pentru care cadenţa zilnică de fabricaţie a ajuns în prezent la 1.340 de vehicule, 85% din volumele de producţie fiind destinate exportului. Astăzi, la cinci ani de la lansarea primului model din era modernă a mărcii, gama Logan este un succes incontestabil. În ceea ce priveşte producţia, reluată de curând după o pauză de 3 săptămâni, Dacia a anunţat atingerea unui nou record. Ieri, 3 septembrie, pe liniile de producţie ale uzinei din Mioveni a ieşit exemplarul cu numărul 1.000.000 construit pe platforma X90 ce serveşte la construirea gamei Logan şi Sandero.
Modelul aniversar este un Logan Préférence de culoare gri perla, echipat cu o motorizare pe benzină 1.6 MPI destinat pieţei din România.
Cele şase automobile care compun gama Dacia (Logan berlină, Logan MCV, Logan VAN, Logan Pick-up şi Sandero, Sandero Stepway) sunt disponibile în 27 de versiuni diferite. În afara platformei industriale de la Mioveni, modelele gamei X90 sunt produse, sub marca Dacia, în uzina Somaca din Maroc, iar sub marca Renault în alte şapte uzine din Rusia, Columbia, India, Iran (2 uzine), Brazilia şi Africa de Sud.