Fiat şi-a construit succesul pe maşini de clasă mică, reputaţie care de altfel şi-a dobândit-o încă din vremea când se lansa iconicul 500. În era modernă, cel mai grăitor exemplu este Grande Punto, care acum beneficiază de o binemeritată împrospătare a imaginii prin intermediul unei versiuni restilizate. Nu doar aspectul şi partea tehnică au fost revizuite, ci şi numele, astfel că Grande Punto Facelift va fi cunoscut pe toate pieţele sub denumirea Punto Evo.
Modelul va fi prezentat oficial la Frankfurt peste numai două săptămâni şi reprezintă trecerea la un nou nivel de design, tehnologie, plăcere de a conduce si respect pentru mediu. Punto Evo aduce în atenţie o gamă de motorizări noi, diesel Multijet şi benzină MultiAir, care îndeplinesc standardul de poluare Euro 5. Deocamdată Fiat a vorbit doar despre unităţile 1.3 Multijet şi 1.4 MultiAir care dispun de un sistem Start&Stop, tehnologie care ajută la reducerea consumului de carburant cu câteva procente. De exemplu, unitatea pe benzină de 1.4 litri dezvoltă cu 10% mai multă putere, în timp ce consumul şi emisiile sunt cu până la 10% mai scăzute. Sub aspect estetic, modificările efectuate sunt destul de pregnante, astfel că identitatea lui Punto Evo îl va ajuta să se diferenţieze destul de uşor faţă de Grande Punto. Schimbările au fost aduse la blocurile optice, faţă şi spate, grila motor - acum mai mică, spoilere cu design mai dinamic şi o capotă pe care s-au aplicat mici artificii de ordin aerodinamic. Designerii Fiat au remodelat şi interiorul la nivelul planşei de bord, iar plasticul a fost înlocuit cu materiale mai plăcute la atingere. Punto Evo va sosi în România în primul trimestru din 2010.
Fiat Puno Evo
Lungime: 4,06 m
Lăţime: 1,69 m
Înălţime: 1,49 m
Motorizări: Euro 5
Standard: ABS, EBD, ESP + 7 aibaguri
Debut: trimestru I 2010 (România)