TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
miercuri, 19 aug 2009 - Anul XIV, nr. 193 (4179)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8831 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0924 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Opel Insignia a primit deja peste 100.000 de comenzi!

Opel îşi trece în cont prima reuşită în lupta cu recesiunea. Cel mai premiat model la ora actuală a devenit şi cel mai vânat automobil de clasă medie. Beneficiar al unui debut monumental ce a avut loc la Londra, în vara anului trecut, Insignia este deja un model popular pe Bătrânul Continent.
Oficial, Insignia i-a cucerit pe europeni! Cele peste 100.000 de comenzi primite până în prezent stau mărturie în acest sens, noul vârf de gamă al mărcii Opel fiind unul din puţinele exemple de izbândă într-o perioadă când industria auto nu-şi mai găseşte ritmul.
“Modelul Insignia dispune de un potenţial de acaparare foarte bun, de clienţi de la brandurile premium clasice” afirmă Alain Visser, vicepreşedintele companiei Opel “Este un simbol al performanţei şi al priceperii - arată exact ceea poate să facă Opel”, conchide Visser.
Stilul spectaculos al exteriorului, linia rafinată a habitaclului, îmbinarea inteligentă dintre performanţă şi tehnologii au transformat modelul german într-un succes imediat. Este foarte adevărat că şi prestigiosul premiu „Car of the Year” (Maşina Anului în Europa) câştigat anul acesta de Insignia a contribuit decisiv la imaginea noului vehicul.
Lansat pe majoritatea pieţelor europene în ianuarie anul curent, Insignia şi-a surclasat rând pe rând toţi rivalii, fiind în prezent lider pe sectorul clasei medii. În primul trimestru vânzările Opel pe acest segment au crescut cu 82% în Germania.
Din cele opt motorizări oferite, cea mai solicitată versiune este unitatea diesel 2.0 CDTI de 160 de cai putere, comandată de fiecare al treilea client. Mai bine de jumătate din clienţii gamei Insignia au optat pentru noile tehnologii promovate de Insignia, printre care farurile adaptive (AFL+) cu 9 funcţii.
În prezent, familia de vehicule Insignia include variantele sedan, hatchback, la care se adaugă Sports Tourer - modelul de familie. În vara acestui an va fi comercializată versiunea ecologică intitulată ecoFLEX cu un consum de doar 5,2 litri/100 km, iar din toamnă versiunea de performanţă OPC ce dispune de un motor de 325 de cai putere şi tracţiune integrală.
În ţara noastră Opel Insignia are un preţ de bază de 19.150 de euro cu TVA.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Opel Insignia a primit deja peste 100.000 de comenzi!.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 246 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opel Insignia a primit deja peste 100.000 de comenzi!0.05

Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
LaStrada - Incaltaminte - Piele - Blanuri - Accesorii
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Noul Yaris Hybrid
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei