Ford revine asupra unui proiect mai vechi, decapitat pe motiv că n-ar mai fi fost profitabil. Chiar dacă piaţa celor mai mici vehicule coupe este departe de a fi una matură şi atractivă, abundenţa de noi modele anunţate în următorii doi ani îi îndreptăţeşte pe reprezentanţii Ovalului Albastru să scoată de la naftalină celebrul Puma. Se anunţă de pe acum o luptă acerbă pe un segment care va avea parte de trei noutăţi absolute: Honda CR-Z Hybrid, Hyundai Veloster şi Volkswagen Polo Coupe. Mai mulţi oficiali din cadrul diviziei europene Ford au confirmat planurile de relansare a juniorului Puma, care va purta amprenta stilistică a noului Fiesta. Puma va utiliza sistemele şi componentele actualei generaţii Fiesta, model plasat pe locul secund în topul de vânzări european în prima jumătate a anului 2009. Fiind un automobil orientat spre segmentul sport, viitorul coupe va beneficia de suspensii mai ferme, mici modificări la partea de direcţie care va include şi sistemul EPAS, care vor putea conferi o ţinută de drum îmbunătăţită. Performanţele noului Puma vor fi oarecum similare modelului din care îşi va trage seva. Gama de motorizări va oferi motorizări benzină şi diesel cu valori cuprinse între 60 şi 118 cai putere. Ford ia în calcul şi lansarea unui vehicul de top sub cunoscuta emblema ST, sub capota căruia va putea fi montat un motor EcoBoost cu patru cilindri care va dezvolta 230 de cai putere. Noul coupe nu va ajunge pe piaţă mai devreme de anul 2012 datorită unor proiecte cu prioritate maximă - noile generaţii Focus, Focus C-Max, la care se mai adaugă Mondeo Coupe şi noul B-Max, care va înlocui modelul Fusion, automobile de o importanţă capitală pentru Ford Europe. Retras din activitate din anul 2001, Puma a beneficiat de o singură generaţie, care a atras în special clienţii tineri.