Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 24 iun 2009 - Anul XIV, nr. 145 (4131)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9758 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6712 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   3 imagini |   ø fişiere video

Peugeot 308 GT, sportivitate şi stil

Peugeot bate moneda pe 308. Versiunile dezvoltate până acum par să nu fie suficiente pentru a-i mulţumi pe clienţii mărcii franceze. Pe lângă clasicele modele hatchback şi break, în gamă îşi fac loc 308 CC (coupe-cabrio) şi de ceva vreme sportiva 308 GT. Este automobilul care încântă în special tinerii care îşi doresc un vehicul harnic şi agil la un preţ competitiv. Comparativ cu maşina din care derivă, 308 GT vine cu modificări importante la trenul de rulare, spoilerul faţă şi spate şi garda la sol, ce se impun unui automobil care emite pretenţii în segmentul sportivelor. Interiorul abundă în elementele de natură sportivă: pedalierul, schimbătorul de viteze din aluminiu, instrumentarul de bord, volanul cu un design nou, completează perfect natura sportivă al maşinii. Şi-a echipat modelul cu un motor de origine BMW ce dezvoltă 175 de cai putere la 6000 rpm, transmite un cuplul motor maxim de 263 Nm disponibili de la 1600 rpm, doar punţii faţă. Modelul 308 GT accelerează de la 0 la 100 km/h în 8,3 sec şi atinge viteza de top de 225 km/h. Unitatea de 1,6 litri pe benzină, dezvoltată în comun de Peugeot şi BMW, este disponibilă în prezent pe versiunile de performanţă 207 GTI, dar şi la Mini Cooper S. Propulsorul este cuplat la cutie manuală în 6 rapoarte, demultiplicată pentru a răspunde pe măsura unui stil de condus agresiv.
Numărul de cai putere, dar şi ţinuta sportivă care impune sprinturi rapide, la un regim ridicat de turaţii, nu au transformat motorul într-un inamic al mediului. Peugeot susţine că emisiile de gaze nu depăşesc 180 g/km de dioxid de carbon, valoare foarte bună dacă o raportăm la modelele cuminţi din gama producătorului francez. Spre exemplu, motorul supraalimentat de 1.6 litri poluează cu 10% mai puţin decât un model obişnuit Peugeot, echipat cu un motor de litraj mai mare, 2.0 litri.
Consumul se menţine în limite mai mult decât rezonabile, respectiv 6.3 litri/100 de km în ciclu combinat. Deşi deţine o motorizare cu putere decentă, 308 GT nu se ridică la nivelul concurenţei VW Golf GTI şi Ford Focus ST.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Peugeot 308 GT, sportivitate şi stil.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 597 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Peugeot 308 GT, sportivitate şi stil0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei