Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 1 iun 2009 - Anul XIV, nr. 125 (4111)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6361 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   6 imagini |   ø fişiere video

Bugatti a început producţia exclusivistului Veyron Grand Sport

Bugatti va goli din nou conturile milionarilor însetaţi de viteză şi performanţă la cel mai înalt nivel. Bijuteria de 1001 cai putere care a furat minţile colecţionarilor de peste ocean şi nababilor din Orientul Mijlociu, a intrat pe liniile de producţie.
La 10 luni de la prezentarea oficială a celei mai rapide decapotabile din lume, constructorul francez demarează operaţiunile de asamblare pentru exoticul Veyron Grand Sport.
Modelul, dezvelit pe 16 august 2008 în cadrul concursului de frumuseţe de la Pebble Beach, este aşteptat cu sufletul la gură de iubitorii maşinilor supersport exclusiviste, care şi-au rezervat din timp un loc pe listele de aşteptare.
Modelul de două locuri este un roadster în toată puterea cuvântului, cel mai puternic din lume, care vine să completeze o gamă de modele pe care le poţi numără pe degete.
Sub carcasa maşinii este montat acelaşi agregat monstru de pe versiunea coupe, o unitate cu 16 cilindri, patru turbine, 64 de valve şi injecţie directă. Amplasat longitudinal central în spate, propulsorul de 8.0 litri generează o forţă uriaşă si performanţe uluitoare.
Cabrioletul Bugatti atinge o viteză maximă de 407 km/h şi demaraj de la 0-100 km/h în doar 2,5 secunde. Atunci când se rulează cu acoperişul deschis, performanţa maşinii este limitată la doar 360 km/h. Motorul este cuplat la o transmisie cu dublu ambreiaj (DSG) cu şapte trepte, modificată de specialiştii de la Ricardo pentru ca momentele de cuplu să nu aibă „ruperi”, cutia de viteze fiind etajată asemenea maşinilor supersport care utilizează transmisii automate.
Elementul central al maşinii – plafonul mobil, apelează la „soluţii structurale inovative”. Confecţionat dintr-un policarbonat mai special, incasabil, acoperişul culisează pe o şină metalică şi poate fi acţionat doar manual.
Producţia totală, limitată la 150 de exemplare, va fi asigurată de uzina din Molsheim (Franţa). Preţul de pornire al roadsterului Bugatti este de aproximativ 1.4 milioane de euro. Primele exemplare Veyron Grand Sport vor ajunge la proprietari spre finele sezonului estival.
 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Bugatti a început producţia exclusivistului Veyron Grand Sport.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 1067 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bugatti a început producţia exclusivistului Veyron Grand Sport0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei