Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 9 ian 2009 - Anul XIV, nr. 5 (3991)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9758 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6712 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   4 imagini |   ø fişiere video

Audi S1, terminatorul din clasa mică

Audi nu se lasă mai prejos când vine vorba de promisiuni. Dacă în clasa mică britanicii de la Mini au, de o bună bucată de vreme, o linie de modele sport iar Alfa Romeo şi-a anunţat de curând intenţia de a produce o versiune GTA pentru noul Mi.To, şi nemţii au de gând să scoată o citadină foarte ambiţioasă.

Nu mai este un secret că Audi lucrează la versiunea de top a viitoarei game A1. Ea se va numi S1 va încălţa jante de 19 inch şi se va individualiza prin modificările aerodinamice aduse caroseriei, dar şi trenului rulant. Probabil că S1 va urma reţeta sportivelor notate cu „S” (pentru că există şi versiuni RS) adică modificările exterioare nu vor fi extreme, ci mai degrabă se vor contopi cu linia generală a maşinii. Totuşi, pasajele roţilor vor fi proeminente, spoilerele cu prize de aer pentru faţă incluse şi un difuzor pentru spate, eleron, tehnologie LED pentru blocurile optice şi eşapament cromat.

Conform informaţiilor furnizate de oficiali ai companiei, S1 va primi o versiune modificată a motorului TSI de 1,4 litri disponibil în prezent pe noua Ibiza Cupra şi viitorul Volkswagen Polo GTI. Propulsorul modelului Audi se va diferenţia în primul rând prin numărul cailor putere, peste 200 faţă de 180 cai putere cât are Cupra. Unitatea pe benzină va fi cuplată la o transmisie semi-automată cu şapte rapoarte şi dublu ambreiaj, etajată diferit faţă de un automobil obişnuit, pentru a suporta schimbări mai bruşte ale treptelor de viteză.

Audi îşi va echipa citadina sport cu un sistem de tracţiune integrală, unde cuplul va fi trimis în proporţie de 40% pe puntea faţă şi 60% pe puntea spate.

Se estimează că S1 va putea efectua demarajul de la 0 la 100 km/h, în 6 secunde, iar viteza de top va fi limitată electronic la 250 km/h. În acest caz ne mai întrebăm ce rost ar mai avea să îţi cumperi o versiune RS6? Cât priveşte consumul, germanii spun că lucrează la capitolul eficienţă şi, cu ajutorul injecţiei directe şi a unei mase mai uşoare a caroseriei, vor putea obţine un consum moderat. Altfel spus, inginerii au misiunea de a face motorul să consume 1 litru la fiecare 15 kilometri parcurşi. S-ar putea să reuşească.

Audi S1 va intra pe piaţa europeană la un preţ estimativ de 27.000 de euro.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Audi S1, terminatorul din clasa mică .
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 1559 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Audi S1, terminatorul din clasa mică0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei