Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 24 dec 2008 - Anul XIII, nr. 302 (3983)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9761 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6567 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   5 imagini |   ø fişiere video

Volkswagen Rayra, are nevoie Audi de o replică?

Volkswagen este uimit de succesul bolidului Audi R8. Înainte ca maşina aceasta să existe, colegii de la Volkswagen pregătiseră unul din cele mai îndrăzneţe prototipuri create vreodată de inginerii uzinei din Wolfsburg. Denumit Concept-R studiul era primul pas serios făcut de germani spre clasa sportivelor cabrio de performanţă. Scepticismul a făcut ca modelul supersport să servească doar ca exemplu pentru R8. Impactul automobilului Audi a demonstrat că Volkswagen s-a înşelat atunci când a ezitat să-l pună pe linia de producţie. Inginerii din Wolfsburg doresc să scoată în lume modelul trimis de câţiva ani buni pe banca de rezerve. Proiectul nu a fost abandonat iar producătorul are toate motivele să-l aducă la lumina zilei chiar şi cu riscul de face concurenţă superstarului R8.

Numele maşinii de serie va fi Rayra iar data debutului nu a fost încă stabilită. În ciuda numeroaselor zvonuri, Vokswagen nu pare deloc interesat să discute cu presa despre un subiect pe care, din câte se vede până acum, îl cataloghează drept un proiect top-secret. Surse aflate sub protecţia anonimatului spun că Rayra va utiliza platforma lui Audi R8, în nici un caz cea pregătită pentru Concept-R. Soluţiile agreate şi normale în condiţiile date ar fi motorul în configuraţie V8 de 4.2 litri  şi 420 cai putere ce va fi dispus central, suspensii active, tracţiunea integrală şi transmisie automată cu dublu ambreiaj. Producţia ar putea începe în 2009 sau 2010 iar vânzările vor demara în acelaşi an. Preţul acestui supercar ar putea fi cu 10-15.000 de euro mai mic în comparaţie cu cel al fratelui vitreg R8.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Volkswagen Rayra, are nevoie Audi de o replică?.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 1045 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volkswagen Rayra, are nevoie Audi de o replică?0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei